شناسهٔ خبر: 67296946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

علاقه شدید سپاهان به جذب ستاره پرسپولیس

مدیرعامل سپاهان در مصاحبه اخیر خود بار دیگر علاقه‌اش به مهدی ترابی را نشان داد و به موضوع قرارداد وی اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علاقه مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان به مهدی ترابی موضوعی است که او در برنامه فوتبال برتر چند روز قبل از آن پرده برداشت. با وجود حواشی‌ای که بعد از بیان این جمله توسط مدیرعامل سپاهان برای وی پیش آمد اما او بار دیگر به این موضوع دامن زد و البته این بار به مسئله قرارداد وی با پرسپولیس هم اشاره کرد!

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل سپاهان روز گذشته بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی با توضیح درباره اینکه سعی کرده نام بازیکنی خارج از سپاهان را بیان کند، به مسئله قرارداد نداشتن مهدی ترابی با پرسپولیس اشاره کرد.

باشگاه پرسپولیس برای آنکه بتواند از مهدی ترابی در فصل آینده هم استفاده کند، باید قرارداد جدیدی را با این بازیکن امضا کند و مدیرعامل سپاهان هم دقیقا به همین مسئله اشاره کرد.

با توجه به اظهارنظرهای ادامه‌دار آذربایجانی مدیرعامل سپاهان درباره مهدی ترابی و علاقه خاص او به این ستاره ملی‌پوش، مشخصا ترابی یکی از بازیکنان مدنظر طلایی پوشان برای فصل جدید است. اگرچه هنوز سپاهانی‌ها اقدام رسمی در خصوص جذب ترابی نداشتند، اما مشخصا این بازیکن یکی از نفرات مدنظر آنها خواهد بود و باید دید در روزهای آینده چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

258 258

نظر شما