شناسهٔ خبر: 67274441 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

انتخابات ریاست جمهوری

تنش و تسویه حساب شخصی در میزگرد صداوسیما | حمایت ها از محمد فاضلی پس از جنجال امشب در صداوسیما

در میزگرد فرهنگی تهمت اسفندیاری کارشناس نزدیک به جلیلی به فاضلی مشاور پزشکیان باعث تشنج شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش شبکه شرق، دقایق پایانی میزگرد فرهنگی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با اظهارات کارشناس صداوسیما به تنش کشیده شد.

مسعود پزشکیان امروز با همراهی محمد فاضلی، استاد دانشگاه و جامعه‌شناس و بهشتی، کارشناس فرهنگی در میزگرد فرهنگی صداوسیما حاضر شد. دقایق پایانی این میزگرد با تسویه حساب شخصی شهاب اسفندیاری علیه محمد فاضلی به تنش انجامید. اسفندیاری معتقد بود موضوع کنار گذاشتن فاضلی از دانشگاه دروغ بوده و جوسازی اما فاضلی، این اظهارات را دروغ خواند اما صداوسیما میکروفون هر ۲ آنان را قطع کرد. اقدامی که با عصبانیت فاضلی مواجه شد و او به نشانه اعتراض، برنامه را ترک کرد و تاکید کرد که متاسف است برای سازمانی که کارشناسانی را می‌آورد که مشکل شخصی با دیگر افراد دارند.

دیروز نیز اظهارات فواد ایزدی علیه محمد جواد ظریف و توافق برجام با انتقادات افکار عمومی همراه شده بود به ویژه آنکه سوالات ایزدی از سعید جلیلی، بیشتر به تعریف و تمجید شباهت داشت. 

اولین واکنش محمد فاضلی پس از جنجال امشب در صداوسیما / علی ربیعی، محسن برهانی و... چه توئیت هایی زدند!؟ 

سایت نواندیش: اولین واکنش محمد فاضلی به جنجال امشب در میزگرد فرهنگی پزشکیان در صداوسیما:

واکنش عبدالناصر همتی به رفتار محمد فاضلی در مقابل کارشناس صداوسیما: امروز محمد فاضلی در برابر دروغ و ظلم صدا و سیما زیر میز زد

انتخاب:عبدالناصر همتی در واکنش به رفتار محمد فاضلی در مقابل کارشناس صداوسیما به  به شعار انتخاباتیش در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد.

وی نوشت: امروز محمد فاضلی در برابر دروغ و ظلم صدا و سیما #زد_زیر_میز

 واکنش علی مطهری به تنش در میزگرد پزشکیان /مقصر اسفندیاری است /مجری نباید میکروفن را قطع می کرد

خبرآنلاین نوشت: علی مطهری، نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، درباره تنش ایجاد شده در میزگرد فرهنگی پزشکیان به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «به نظر من مقصر اینجا آقای اسفندیاری بودند، یعنی این سوال مطرح کردن و وارد شدن به مسئله شخصی آقای فاضلی درست نبود و باعث عصبانیت ایشان شد.»

وی با اشاره به رفتار مجری برنامه ادامه داد: «مجری این برنامه می‌توانست بهتر عمل کند و اینقدر زود میکروفن را قطع نکند که باعث عصبانیت فاضلی شود. تقصیر بر گردن آقای اسفندیاری است و با اینکه او دوست ماست اما مقصر می‌دانم.»

واکنش های علی ربیعی و محسن برهانی:

واکنش مجید تفرشی به ماجرای فاضلی: 

‏باید سالها دکتر محمد فاضلی را بشناسید تا بدانید چرا این انسان فرهیخته متین باشرف، این گونه در برابر لمپنیسم تبهکار ظاهرا آکادمیک به خروش آمد.
‏باید در برنامه زنده تلویزیونی در محاصره دیوان و ددان ظاهرا بیطرف مغرض بوده باشید تا دلیل خشم و خروش فاضلی متین و خونسرد را درک کنید.

‏می‌گویند فاضلی باید عذرخواهی کند
‏از کی عذرخواهی کند؟
‏از مجری معرض؟
‏از بازجو/ کارشناس؟
‏از بسته شدن میکروفن؟
‏از عدم رعایت حق پاسخ؟
‏از سه سال ظلم و عدم پیگیری، از دو بار اخراج ظالمانه از دانشگاه 
‏از صحنه آرایی غیرمنصفانه؟
‏فاضلی در عمل گفت:
‏من نی‌ام در خور این مهمانی
‏گند و مردار تو را ارزانی

عصرایران

نظر شما