شناسهٔ خبر: 67274141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

از اطلاعیه دفتر رهبری  ابزار تخریب نسازیم!

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: در روز‌های گذشته دفتر رهبر معظم انقلاب اطلاعیه‌ای صادر کرد که در آن نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان را که برخی نامزد‌های انتخابات و طرفداران‌شان مطرح کردند، غیر قابل اعتبار خواند. 
منظور دفتر رهبری روشن بود و در اطلاعیه هم تصریح شده بود که «هرگونه نقل قول غیرمستند به اسناد موجود و مکتوب از بیانات و اظهار نظر‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و اکتفا به برداشت‌های شخصی و دریافت‌های شفاهی از بیانات ایشان یا مسئولان دفتر معظم‌له فاقد اعتبار و استناد است.»
انتظار آن بود که همگان خود را مخاطب این اطلاعیه بدانند و از این پس نه خود کلامی بی‌استناد و مدرک مکتوب بیان کنند و نه چنین چیزی را از کسی بپذیرند. اکثریت قریب به اتفاق فعالان رسانه‌ای و مجازی مرتبط با انتخابات همین گونه بودند. در این میان عده‌ای معدود به جای آنکه به استفاده ابزاری از سخنان رهبری پایان دهند، همین اطلاعیه را هم بهانه تخریب رقبا کردند و دنبال آن رفتند که ببینند در ستاد رقیب چه کسی حتی در یک جمع خودمانی و محدود نقلی از رهبری داشته و او را دروغگو بخوانند و در واقع، رهبری را برای جدل‌های سیاسی بی‌سود و پر ضرر خرج بکنند!
اما ولی‌فقیه ابزار دعوای سیاسی و سوءاستفاده علیه رقبای انتخاباتی نیست. اگر کسی با دیدن بیانیه اخیر دفتر رهبری، سریع دنبال مصداق‌یابی از رقیب رفته و از یافتن مصداق احتمالی ذوق‌زده شده که موردی علیه رقیب یافته و بیانیه را بهانه تخریب رقیب انتخاباتی کرده، باید بداند که این کار اسمش ولایتمداری نیست، بلکه ابزار قرار دادن ولایت است.

نظر شما