شناسهٔ خبر: 67297238 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مشارکت بالا در انتخابات سبب تقویت نظام و ناامیدی دشمنان است - اکو

اقتصاد ایران: آستارا- امام جمعه آستارا گفت: مشارکت بالا در انتخابات سبب تقویت نظام، ناامیدی دشمنان و پشتوانه ای برای رییس جمهور منتخب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با آغاز دهه ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: امامت و ولایت به واسطه عید غدیر یک نعمت الهی است.

امام جمعه آستارا ضمن تاکید بر لزوم شکرگزاری بر نعمت‌ها با بیان احادیثی از اهل بیت (ع) این نعمت را یک نعمت معنوی و موجب سعادت زندگی دنیا و آخرت دانست که باید فرهنگ آن نسل به نسل انتقال یابد.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی، قوه قضائیه را از ارکان اصلی نظام جمهوری جهت اقامه عدل و احقاق حقوق مظلومین دانست که امروزه با توسعه و پیشرفت فناوری‌ها توانسته با دانش روز خدمات نوینی ارائه دهد.

حجت الاسلام باقری ارومی اول تیر ماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را گرامی داشت و از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در نظم دهی و انسجام برنامه‌های دینی و تبلیغی در عرصه‌های مختلف روحانیت، مداحان، هیأت مذهبی و طرح‌های قرآنی تقدیر و تشکر کرد.

وی روز اصناف و دهه تولید و تجارت را نیز گرامی داشت و به نقش مهم اصناف و بازاریان در برنامه‌های اجتماعی و حل مشکلات مردمی اشاره کرد و خواستار حضور بیشتر آنها در صحنه‌ها شد.

امام جمعه آستارا در پایان به مسأله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات گفت: در انتخابات دو مسأله اساسی و مهم داریم؛ اول مشارکت بالا که موجب تقویت نظام و ناامید کردن دشمنان و پشتوانه رئیس جمهور منتخب خواهد بود.

وی ادامه داد: مسأله دوم نیز انتخاب درست و بهترین گزینه از میان شش نامزد موجود است که با بررسی سوابق، عملکرد و برنامه‌های ارائه شده در فرصت تبلیغاتی قابل شناسایی و انتخاب است، مردم برنامه‌های و جهت گیری ها را می‌بینند و افراد و حامیان نامزدهای انتخاباتی را هم می‌بینند که می‌تواند در تصمیم گیری کمک کند.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه بعضی‌ها در تبلیغات از عدم اعتماد مردم صحبت می‌کنند، گفت: اگر مردم به نظام و مسؤولان خود اعتماد نداشتند در تشییع شهدای خدمت میلیونی حاضر نمی‌شدند.

وی افزود: بعضی‌ها هم از رابطه مجدد با آمریکا سخن می‌گویند که نشان از خودباختگی آنان است در حالی که آمریکا در بدترین شرایط و دوران خود به سر می‌برد.

نظر شما