شناسهٔ خبر: 67274063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

جلسه شورای فرهنگی بهزیستی البرز برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی استان بهزیستی البرز با محوریت ارائه برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت و راهکارهای افزایش حداکثری مردم در انتخابات در ۳۰ خردادماه به ریاست "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی البرز عنوان کرد:مشارکت رکن اصلی و مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) در بحث انتخابات است که همه ما باید تلاش کنیم که باید با تمام توان مدّنظر باشد.

محمدی فلاح با بیان اینکه مشارکت هوشمندانه مردم در انتخابات آثار مطلوبی در حوزه های فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی و مذهبی دارد افزود:امیدآفرینی از مؤلفه‌های مهم افزایش مشارکت مردم در انتخابات است که باید در این راستا دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴ دهه گذشته برای مردم تببین شود.

وی با بیان اینکه هر اقدامی که باعث امیدبخشی به مردم شود در افزایش مشارکت تأثیر بسزایی خواهد داشت افزود:همه افراد جامعه از جمله مسئولین و کارکنان بهزیستی می توانند نقش تأثیرگذار برای حضور مردم در انتخابات داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه با همکاری همه جانبه حوزه ها به پیشواز انتخابات باشکوه خواهیم رفت عنوان کرد:امیدآفرینی از طریق تبیین و انعکاس خدمات دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی برای جامعه هدف بهزیستی ضرورتی است که باید مدّنظر همکاران بهزیستی در هرجایگاهی باشد.

وی در این نشست اظهار کرد:ریل‌گذاری اقدامات فرهنگی در جلسات شورای فرهنگی انجام می‌شود لذا ضروری است تا همه حوزه ها که عضو شورای فرهنگی هستند  اولویت‌های پیشنهادی خود را به دفتر فرهنگی اعلام کنند.

در این نشست پویش کشوری به عشق علی (ع) و نحوه انجام طرحهای آن از جمله تکریم سادات پیشکسوت،طرح بالاترین خدمت،طرح میهمانی عیدانه،طرح محله غدیر به بحث و بررسی گذاشته شد و پیشنهادات بررسی شد.

نظر شما