شناسهٔ خبر: 67274063 - سرویس استانی
منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

جلسه شورای فرهنگی بهزیستی البرز برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی بهزیستی البرز با محوریت ارائه برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت و راهکارهای افزایش حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری به ریاست "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی البرز در این جلسه عنوان کرد:مشارکت رکن اصلی و مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی) در بحث انتخابات است که همه ما باید با تمام توان تلاش کنیم که این مهم مدّنظر قرار گیرد.

محمدی فلاح با بیان اینکه مشارکت هوشمندانه مردم در انتخابات آثار مطلوبی در حوزه های فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی و مذهبی دارد افزود:امیدآفرینی از مؤلفه‌های مهم افزایش مشارکت مردم در انتخابات است که می شود با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴ دهه گذشته برای مردم ، در این راستا نقش بسزایی داشته باشیم.

محمدی با بیان اینکه باید با هم افزایی همه جانبه مدیران و کارکنان بهزیستی به پیشواز انتخابات باشکوه برویم تاکید کرد: تبیین و انعکاس خدمات دولتمردان در حوزه بهزیستی و حوزه های اجتماعی برای جامعه هدف تحت پوشش ضرورتی است که باید مدّنظر همکاران در هرجایگاهی قرار گیرد.

وی در این نشست اظهار کرد:ریل‌گذاری اقدامات فرهنگی در جلسات شورای فرهنگی انجام می‌شود لذا ضروری است تا همه حوزه ها که عضو شورای فرهنگی هستند  اولویت‌های پیشنهادی خود را به دفتر فرهنگی اعلام کنند.

در این نشست پویش کشوری به عشق علی (ع) و نحوه انجام طرحهای آن از جمله تکریم سادات پیشکسوت،طرح بالاترین خدمت،طرح میهمانی عیدانه،طرح محله غدیر به بحث و بررسی گذاشته شد و پیشنهادات اجرایی ارائه گردید.