شناسهٔ خبر: 67273827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی پرونده شهر‌های جنوب استان در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی 

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده شهر‌های پیرانشهر، مهاباد و تکاب در جلسه کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

بررسی پرونده شهر‌های جنوب استان در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: ۱۷ پرونده در کمیسیون ماده ۵ این هفته بررسی شده که با نظر اعضا تمامی این پرونده‌ها به تصویب رسیدند.

وی ادامه داد: یک پرونده مربوط به شهر پیرانشهر بود که با موضوع تغییر کاربری و افزایش تراکم مرکز درمانی با زیربنای ۲ هزار مترمربع از کاربری مسکونی و کارگاهی به تجاری و خدماتی بود که با نظر اعضا به تصویب رسید.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ پرونده مربوط به شهرستان مهاباد بود که شامل ۵ پرونده افزایش تراکم ساختمانی، ۳ پرونده تغییر کاربری و ۶ پرونده اصلاح و ضوابط شهرسازی برای تعاونی مسکن و طرح نهضت ملی مسکن بود که با نظر اعضا به تصویب رسیدند.

عطائی افزود: ۲ پرونده مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان‌غربی نیز مربوط به شهر تکاب بود که موضوعات اصلاح معبر و مولد سازی ساختمان دامپزشکی شهرستان در راستای ارزش افزایی از کاربری اداری به مسکونی بررسی و با نظر اعضا به تصویب رسید.

نظر شما