شناسهٔ خبر: 67286290 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بررسي پرونده شهرهاي جنوب استان در کميسيون ماده 5 آذربايجان‌غربي

صاحب‌خبر -
بررسي پرونده شهرهاي جنوب استان در کميسيون ماده 5 آذربايجان‌غربي
خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده شهرهای پیرانشهر، مهاباد و تکاب در جلسه کمیسیون ماده 5 این استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری آریا(آذربایجان غربی)، رسول عطائی در جلسه کمیسیون ماده 5 آذربایجان‌غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: 17 پرونده در کمیسیون ماده 5 این هفته بررسی شده که با نظر اعضا تمامی این پرونده‌ها به تصویب رسیدند.
وی ادامه داد: یک پرونده مربوط به شهر پیرانشهر بود که با موضوع تغییر کاربری و افزایش تراکم مرکز درمانی با زیربنای 2 هزار مترمربع از کاربری مسکونی و کارگاهی به تجاری و خدماتی بود که با نظر اعضا به تصویب رسید.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: 14 پرونده مربوط به شهرستان مهاباد بود که شامل 5 پرونده افزایش تراکم ساختمانی، 3 پرونده تغییر کاربری و 6 پرونده اصلاح و ضوابط شهرسازی برای تعاونی مسکن و طرح نهضت ملی مسکن بود که با نظر اعضا به تصویب رسیدند.
عطائی افزود: 2 پرونده مطرح شده در کمیسیون ماده 5 آذربایجان‌غربی نیز مربوط به شهر تکاب بود که موضوعات اصلاح معبر و مولد سازی ساختمان دامپزشکی شهرستان در راستای ارزش افزایی از کاربری اداری به مسکونی بررسی و با نظر اعضا به تصویب رسید.

نظر شما