شناسهٔ خبر: 67273821 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایجاد ارتباط؛ بزرگ‌ترین خدمت اتاق بازرگانی در نمایشگاه الکامپ

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی گفت: رؤسای ۲۰ کمیسیون مختلف این نهاد در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

سادینا آبائی، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ گفت: فرآیندی که ما به دنبال آن هستیم ارتباط بین فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنعت، معدن و کشاورزی به واسطه اتاق بازرگانی است. کسب‌وکار‌هایی که نیازهایشان رصد شده و به دنبال مشتری هستند، با کمک اتاق بازرگانی با بازار ارتباط برقرار می‌کنند و ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی و داخلی برای آنها هستیم.

او افزود: ایجاد ارتباط بزرگ‌ترین خدمت اتاق بازرگانی در نمایشگاه الکامپ است و رؤسای ۲۰ کمیسیون مختلف این نهاد در نمایشگاه حضور خواهند داشت. پذیرش هیات‌های تجاری از جمله اقداماتی است که در این دوره از الکامپ توسط اتاق بازرگانی انجام می‌شود.

 میناسیان، مدیرعامل یک مجتمع آموزشی از ایده اصلی خود که بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت است خبر داد.  بر اساس آمار جهانی ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت جهان دارای یک نوع نیاز ویژه و معلویت هستند و با توجه به رشد جمعیت رو به سالمندی ایران باید توجه ویژه‌ای به این حوزه شود.

آرش برهمند، مدیر اجرایی گفت: در چینش جدید علاوه بر سالن‌های ۸ و ۹، دولت الکترونیکی هم قرار گرفته و یکی از بخش‌های سنتی الکامپ که کانتر‌های استارت‌آپی بودند برگشته‌اند. الکام‌استارز در وهله اول یک رویداد انگیزشی آموزشی است و هدف آن ایجاد فرصت حضور استارت‌آپ‌ها در مقابل بازار است. 

هادی مرادی، موسس رسانه تخصصی گفت: در این رویداد قرار است با موضوعات حوزه بازاریابی، بازاریابی دیجیتال، روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات پنل گفتگو کرده و چالش‌های این حوزه را بررسی کنیم.

نظر شما