شناسهٔ خبر: 67273507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

جشنواره نسیم غدیر با حضور خانواده بزرگ بهزیستی برگزار شد

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس از برپایی دهمین جشنواره نسیم غدیر  که برای نخستین بار با حضور خانواده بزرگ بهزیستی از سراسر کشور،در شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

.هوشیار محوریت آثار ارسالی به جشنواره را غدیر و حفظ وحدت اسلامی,ولایت و جهاد تبیین,ولایت و حفظ امنیت,حکومت مستضعفان پیام غدیر,شهدای مقاومت اسلامی در نگاه ولایت,غدیر و گام دوم انقلاب,ترجمه منظوم خطبه غدیر,عنوان نمود و بیان کرد: این جشنواره با همکاری بنیاد غدیر  و اداره کل بهزیستی فارس برای اولین بار با حضور خانواده بزرگ بهزیستی(افراد دارای معلولیت،فرزندان شبه خانواده،دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش،بانوان سرپرست خانوار،کارمندان سازمان و خانواده های ایشان ) با هدف پرداختن به ادب و هنر در رسای باورهای دینی برگزار شد.
مدیر کل بهزیستی فارس افزود : این برنامه سه شنبه مورخ ۲۹ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل بنیاد غدیر فارس برگزار گردید؛۸۰ اثر از خانواده بهزیستی سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و ۱۳ اثر منتخب گردیده است.

حجت‌الاسلام وحید احمدی، دبیر بنیاد غدیر استان فارس نیز اظهار داشت جشنواره شعر غدیر از سال ۹۳ آغاز شده و امسال برای دهمین سال میزبان برگزاری این جشنواره هستیم که برای نخستین بار ویژه خانواده بزرگ بهزیستی برگزار شده است. 
حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه غدیر آمده تا ناآرامی‌ها را به آرامش برساند، گفت:انتظار می رود سازمان بهزیستی کشور از این کنگره جهت شرکت مددجویان حمایت کند تا این سنت حسنه حفظ شود.
دبیر بنیاد غدیر استان فارس آثار ارسالی از خانواده بهزیستی به جشنواره را فاخر و درخور  توجه دانست و اظهار داشت از میان منتخبین ۷ نفر از برگزیدگان خانواده بهزیستی در مراسم جشنواره اثر خود را قرائت کردند و تعدادی از آثار در کتاب غدیر به چاپ خواهد رسید.

گفتنی است در پایان با اهدای لوح و هدیه از منتخبین تقدیر شد./

نسیم غدیر نسیم غدیر نسیم غدیر نسیم غدیر نسیم غدیر نسیم غدیر نسیم غدیر نسیم غدیر

نظر شما