شناسهٔ خبر: 67273300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

طبیعت قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

تیم بسکتبال طبیعت با پیروزی مقابل شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - دیدار پنجم و پایانی فینال لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های شهرداری گرگان و طبیعت اسلامشهر از ساعت ۱۷:۱۵ در سالن امام خمینی گرگان آغاز شد که در نهایت با برتری و قهرمانی طبیعت به پایان رسید.

در این بازی که کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشت، مصطفی هاشمی تیمش را با ترکیب سینا واحدی، نوید رضایی فر، ویل چری، ارسلان کاظمی و سالار منجی به میدان فرستاد و در سوی دیگر میدان نیز مهران شاهین طبع ترکیب محمد شهریان، جردن استیونز، سیعد داورپناه، آزمان زنگنه و نیکولا دراگوویچ را برای آغاز بازی انتخاب کرد.

کوارتر‌های اول و دوم مسابقه را طبیعت ۲۷ بر ۲۲ و ۲۴ بر ۲۰ به پیروزی رسید، اما در ۱۰ دقیقه سوم بازی گرگانی‌ها تیم برتر میدان بودند و ۲۴ بر ۱۷ پیروز شدند.

کوارتر چهارم بازی اوج حساسیت بازی بود و هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم حساسیت‌ها بیشتر می‌شد.

تا ۱۶ ثانیه پایانی حساب کار در امتیاز ۸۰ برابر بود و در حالی که گرگانی‌ها با نوید رضایی فر در ثانیه آخر فرصت پیروزی داشتند، اما توپ او وارد سبد نشد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه طبیعت با وجود بیرون رفتن زنگنه، دراگوویچ و شهریان سه بازیکن اصلی خود از میدان به خاطر ۵ خطایی شدن، تیم برتر میدان بودند و در پایان با نتیجه ۹۹ بر ۹۴ به پیروزی رسیدند و قهرمان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما