شناسهٔ خبر: 68394566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بلاتکلیف و بدون انجام اقدامات مؤثر؛

تیم زنان استقلال خارج از اولویت‌های باشگاه!

با وجود نزدیک شدن به آغاز لیگ‌های فوتبال زنان، باشگاه استقلال کماکان موضع خود را در خصوص برنامه این باشگاه برای راه‌اندازی تیم زنان خود عنوان نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه باشگاه استقلال با ارسال نامه رسمی برای سازمان لیگ فوتبال، از راه‌اندازی قطعی تیم زنان این باشگاه خبر داده است؛ اما تا کنون هیچ اقدام موثری در این زمینه انجام نشده است.

لیگ برتر فوتبال زنان از اواسط مهرماه آغاز خواهد شد و چند روز بعد هم لیگ یک فوتبال زنان برگزار خواهد شد. قرعه کشی هر دو رقابت هم اواخر شهریورماه انجام می‌شود و طبیعتا هر باشگاهی قصد حضور در این رقابت‌ها را دارد؛ باید تا قبل از انجام قرعه‌کشی، آمادگی خود را اعلام کند.

در این میان اما باشگاه استقلال تا به امروز هیچ اقدام موثری انجام نداده و مشخص نیست این باشگاه دقیقا قرار است در چه سطحی و با چه رویکردی اقدام به راه‌ندازی تیم زنان خود کنند. این درحالی است که باشگاه رقیب هم چندان وضعیت بهتری ندارد اما با مشخص کردن مدیر زنان خود و همچنین پیگیری برای خرید امتیاز لیگ برتری، در وضعیت نسبتا بهتری نسبت به رقیب دیرینه خود قرار دارد.

نکته قابل توجه این است که دریافت مجوز حرفه‌ای برای این باشگاه و تمام باشگاه‌های لیگ برتری، منوط به راه‌اندازی تیم زنان خواهد بود و در غیر اینصورت، این تیم‌ها امکان حضور در مسابقات آسیایی را نخواهند داشت.

نظر شما