شناسهٔ خبر: 67273167 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرری

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: چندی پیش عده‌ای از شهروندان درباره سرقت لوازم خودروهایشان به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر شکایت کردند. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد فردی از تاریکی هوا سوءاستفاده کرده و با تخریب در خودرو‌های پارک شده، محتویات خودرو‌ها را به سرقت برده است.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق محتویات خودرو و تلفن همراه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره جزئیات دو مورد از ماموریت‌های پلیس در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: چندی پیش عده‌ای از شهروندان درباره سرقت لوازم خودروهایشان به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر شکایت کردند. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد فردی از تاریکی هوا سوءاستفاده کرده و با تخریب در خودرو‌های پارک شده، محتویات خودرو‌ها را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در ادامه کار پلیسی، هویت متهم که سابقه دار نیز بود شناسایی شد و شب گذشته و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز این فرد در یک عملیات ضربتی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

طرهانی با اشاره به بازرسی ماموران از مخفیگاه متهم دستگیر شده، گفت: از مخفیگاه این فرد تعدادی از اموال مسروقه کشف شد. همچنین وی در جریان بازجویی‌ها به ۱۱ فقره سرقت محتویات خودرو در محله خاورشهر اعتراف کرد و برای ادامه روند پرونده، تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به جزئیات دومین ماموریت پلیس ری نیز اظهارکرد::ماموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد در حین گشت زنی‌های خود به موتورسیکلتی که پلاک مخدوش داشت مشکوک شدند و وی را زیر نظر گرفتند. در ادامه همکاران من متوجه شدند که راکب این موتورسیکلت در حال زاغ‌زنی است و احتمالا قصد سرقت دارد.

طرهانی گفت: مدتی بعد متهم در مقابل چشم ماموران اقدام به سرقت تلفن همراه یک شهروند کرد که بلافاصله افسران پلیس وارد عمل شده و متهم را پس از اجرای عملیات مهار، دستگیر کردند. در بازرسی اولیه از متهم دو دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت کرده بود؛ کشف شد. همچنین موتورسیکلت این متهم نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به بیش از ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد و از آنجایی که احتمال می‌رود تعداد شکات نیز افزایش پیدا کند؛ متهم با دستور قضایی به پلیس آگاهی انتقال داده شد تا هدف تحقیقات تخصصی قرار بگیرد.

نظر شما