شناسهٔ خبر: 67272066 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرری/ سارق محتویات خودرو دستگیر شد

مبینا آقاخانی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق محتویات خودرو و تلفن همراه خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات دو مورد از ماموریت‌های پلیس در محدوده فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: چندی پیش عده‌ای از شهروندان درباره سرقت لوازم خودروهایشان به کلانتری ۱۷۷ خاور شهر شکایت کردند. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد فردی از تاریکی هوا سوءاستفاده کرده و با تخریب در خودروهای پارک شده، محتویات خودروها را به سرقت برده است.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در ادامه کار پلیسی، هویت متهم که سابقه دار نیز بود شناسایی شد و شب گذشته و پس از هماهنگی با مقام قضایی  و اخذ مجوز این فرد در یک عملیات ضربتی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

طرهانی با اشاره به بازرسی ماموران از مخفیگاه متهم دستگیر شده، گفت: از مخفیگاه این فرد تعدادی از اموال مسروقه کشف شد. همچنین وی در جریان بازجویی‌ها به ۱۱ فقره سرقت محتویات خودرو در محله خاورشهر اعتراف کرد و برای ادامه روند پرونده، تحویل مقام قضایی شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به جزئیات دومین ماموریت پلیس ری نیز اظهارکرد: :ماموران کلانتری ۱۷۳ امین آباد در حین گشت زنی‌های خود به موتورسیکلتی که پلاک مخدوش داشت مشکوک شدند و وی را زیر نظر گرفتند. در ادامه همکاران من متوجه شدند که راکب این موتورسیکلت در حال زاغ‌زنی است و احتمالا قصد سرقت دارد.

طرهانی گفت: مدتی بعد متهم در مقابل چشم ماموران اقدام به سرقت تلفن همراه یک شهروند کرد که بلافاصله افسران پلیس وارد عمل شده و متهم را پس از اجرای عملیات مهار، دستگیر کردند. :در بازرسی اولیه از متهم دو دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت کرده بود؛ کشف شد. همچنین موتورسیکلت این متهم نیز توقیف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به بیش از ۱۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کرد و از آنجایی که احتمال می‌رود تعداد شکات نیز افزایش پیدا کند؛ متهم با دستور قضایی به پلیس آگاهی انتقال داده شد تا هدف تحقیقات تخصصی قرار بگیرد.

انتهای پیام 

نظر شما