شناسهٔ خبر: 67273122 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

چه کسی به فعالیت مشاور پزشکیان در دانشگاه پایان داد؟!

به گفته سخنگوی وزارت علوم، همکاری محمد فاضلی با دانشگاه شهید بهشتی در دوران ریاست نصیری‌قیداری بر این دانشگاه به اتمام رسید که از چهره‌های اصلاح‌طلب است. به گفته سخنگوی وزارت علوم، همکاری محمد فاضلی با دانشگاه شهید بهشتی در دوران ریاست نصیری‌قیداری بر این دانشگاه به اتمام رسید که از چهره‌های اصلاح‌طلب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد فاضلی که امروز به عنوان مشاور فرهنگی مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در میزگرد فرهنگی شبکه دو تلویزیون حاضر شده بود، پس از سؤال کارشناس میزگرد درباره اخراج او از دانشگاه، با پرت کردن میکروفون به سمت میز پزشکیان برنامه را ترک کرد.

اما ماجرای پایان فعالیت محمد فاضلی در دانشگاه شهید بهشتی چیست؟

سخنگوی وزارت علوم در سال 1400 درباره خروج فاضلی از دانشگاه گفته بود: فاضلی به صورت پیمانی در دانشگاه شهید بهشتی فعالیت داشت و می‌بایست براساس آئین‌نامه‌های جذب در یک بازه زمانی مشخص، شرایط تمدید فعالیت خود را از منظر عمومی، آموزشی و پژوهشی فراهم می‌کرد، اما براساس آنچه مسئولان دانشگاه شهید بهشتی می‌گویند وی در پایان دوره پیمانی، امتیازات قانونی ادامه خدمت را کسب نکرده و بر همین اساس اعضای هیات جذب، تمدید همکاری او با دانشگاه را تائید نکردند.

سخنگوی وزارت علوم تصریح کرده بود: فاضلی باید قواعد و مقرراتی را رعایت می‌کردند که رعایت نکردند، وقتی استخدام دانشگاه می‌شویم باید چارچوب و ضوابطی رعایت شود که از نظر دانشگاه ایشان این ضوابط را رعایت نکردند، مسئولیت‌ها و پست‌های رسمی که خارج از دانشگاه می‌گرفتند را هماهنگ نمی‌کردند، برای گرفتن مسئولیت خارج از دانشگاه باید مجوز می‌گرفتند که ایشان مجوزهای لازم را کسب نکرده بودند و این تخلف مهم مد نظر دانشگاه قرار دارد.

به گفته سخنگوی وزارت علوم، همکاری محمد فاضلی با دانشگاه شهید بهشتی در دوران ریاست نصیری‌قیداری بر این دانشگاه به اتمام رسید!

نصیری‌قیداری از چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب در دولت حسن روحانی به ریاست دانشگاه شهید بهشتی منصوب شده بود.

نصیری قیداری در انتخابات سال 88 نیز  از مسئولان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی بود.

انتهای پیام/

نظر شما