شناسهٔ خبر: 67272819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی در تبریز آغاز به کار کرد

تبریز- ایرنا- بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته و بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، آبزیان، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته با حضور شرکت‌ها و تولیدکننده داخلی و خارجی در تبریز آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه‌ها، در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را آشنایی سرمایه گذاران با توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های مربوط به ایجاد زنجیره ارزش عنوان کرد.

اکبر فتحی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌های مهم بخش کشاورزی در شهر اولین‌ها، فرصتی بسیار مهمی برای عرضه محصولات شرکت‌های داخلی و خارجی و برقراری ارتباط آن‌ها با یکدیگر و به خصوص بازارهای داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: در کنار عرضه محصولات تولیدی شرکت‌های بخش کشاورزی، صنعتگران، کشاورزان، مصرف کننده و تولیدکنندگان به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و با فناوری‌های روز دنیا و تکنولوژی‌های جدید بخش کشاورزی آشنا می شوند.

فتحی گفت: فرصت‌ها، چالش‌ها، مشکلات و راهکارهای بخش کشاورزی و به خصوص صنعت دام و طیور نیز مطرح شده و در مورد آخرین سیاست گذاری‌ها و اخبار اقتصادی و سیاسی در بخش کشاورزی تبادل نظر انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ شرکت و واحد تولیدی و بازرگانی از ۲۱ استان کشور شامل استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، اردبیل، لرستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کردستان، گیلان، مرکزی، همدان، قزوین، زنجان و فارس و چندین شرکت از کشور ترکیه در سه سالن امیرکبیر، پروین اعتصامی و شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز تا تاریخ دوم تیرماه، محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

نظر شما