شناسهٔ خبر: 67299120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی:

شاخص‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری بر اساس بیانات رهبری تبیین شود

بوشهر- رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: هیأت‌های مذهبی شاخص‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری را بر مبنای بیانات رهبر معظم انقلاب برای مردم تبیین کنند.

صاحب‌خبر -

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: همانگونه که مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای فرمودند کشور به یک رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد.

وی با گرامیداشت مجدد یاد و خاطره شهید جمهور آیت سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی افزود: شهید رئیسی جایگاه ریاست جمهوری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارتقا داد و بی شک رئیس جمهور آینده کشور هم باید در راستای عمل به ویژگی‌های مدیریتی و رفتاری آن شهید بزرگوار یعنی ساده زیستی، کار و تلاش خستگی ناپذیر و صلابت در مقابل دشمنان گام بردارد.

نوشادی با تاکید بر اینکه استفاده از تریبون هیأت‌های مذهبی به نفع یا بر علیه داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ممنوع است گفت: لازم است از منابر و تریبون‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی ضمن تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات معیارها و شاخص‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری تبیین و تشریح شود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه ۱۰۰ هزار هیأت مذهبی شناسنامه دار در کشور فعال است افزود: بی تردید ۸ تیر ماه امسال با حضور حداکثری و بی نظیر مردم در لبیک به ندای مقام معظم رهبری شاهد انتخاباتی پر شور و شعور در سراسر ایران اسلامی خواهیم بود.

نظر شما