شناسهٔ خبر: 67272809 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دستگیری ۹۸۰ متهم در پاکسازی پارک‌های پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت خبر داد و گفت: ۹۸۰ متهم در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سرهنگ علی قاسم پور با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان کلانتری‌های پایتخت برای برخورد با مجرمان و متخلفان، اظهار داشت: پلیس در راستای تامین و حفظ نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش فارس، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در پی اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور و با هدف برخورد با هنجار شکنان و مجرمان در سطح پارک‌ها و بوستان‌های سطح تهران توسط کلانتری‌ها در سه روز گذشته اجرایی شد ماموران پلیس پیشگیری موفق به دستگیری ۹۲ نفر سارق حرفه ای، ۸۴ خرده فروش مواد مخدر، ۶۳۰ نفر معتاد متجاهر و ۱۶۰ نفر اتباع غیر مجاز و ۱۴ نفر اراذل و اوباش شدند.

وی گفت: این طرح هر روز در چند مرحله توسط تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ها و تمام پارک‌ها و بوستان‌های سطح تهران اجرا شد که در این راستا تعداد ۲۰ دستگاه خودرو، تعداد ۱۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شدند و روانه پارکینگ شده و حدود نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ قاسم پور گفت: اجرای این طرح و طرح‌های مشابه به جهت ارتقا امنیت اجتماعی در پایتخت و دستگیری سارقان، مالخران و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در کلانتری‌های سطح تهران همچنان با قدرت و شدت بیشتری در سال ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در پایان مشارکت مردم و همکاری با پلیس و احساس مسئولیت در ایجاد امنیت را ضامن آرامش فردی و اجتماعی دانست و بیان داشت: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.

نظر شما