شناسهٔ خبر: 67270981 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگیری ۹۸۰ متهم در پاک‌سازی پارک‌ها

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت خبر داد و گفت: تعداد ۹۸۰ نفرمتهم در کمتر از ۷۲ساعت دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی قاسم‌پور با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان کلانتری‌های پایتخت برای برخورد با مجرمان و متخلفان اظهار کرد: پلیس در راستای تامین و حفظ نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور و با هدف برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح پارک‌ها و بوستان‌های سطح تهران توسط کلانتری‌ها در سه روز گذشته اجرایی شد. ماموران پلیس پیشگیری موفق به دستگیری 92 نفر سارق حرفه‌ای، 84  خرده‌فروش مواد مخدر، 630 نفر معتاد متجاهر و 160 نفر اتباع غیرمجاز و 14 نفر اراذل و اوباش شدند.

وی افزود: این طرح هر روز در چند مرحله توسط تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ها و تمام پارک‌ها و بوستان‌های سطح تهران اجرا شد که در این راستا تعداد 20 دستگاه خودرو، تعداد 13 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شدند و روانه پارکینگ شده و حدود نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

قاسم‌پور بیان کرد: اجرای این طرح و طرح‌های مشابه به جهت ارتقای امنیت اجتماعی در پایتخت و دستگیری سارقان، مالخران و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در کلانتری‌های سطح تهران همچنان با قدرت و شدت بیشتری در سال 1403 تداوم خواهد داشت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت مشارکت مردم و همکاری با پلیس و احساس مسئولیت در ایجاد امنیت را ضامن آرامش فردی و اجتماعی دانست و گفت: مرکز فوریت‌های پلیس 110 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما