شناسهٔ خبر: 67293138 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس پلیس راهور اردبیل:

طرح ترخیص عید تا عید وسایل نقلیه در اردبیل اجرا می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: طرح ترخیص وسایل نقلیه عیدانه پلیس از عید قربان تا عید غدیر در اردبیل اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سید حجت فتاحی از اجرای طرح ترخیص عیدانه وسایل نقلیه توقیفی در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: طرح ترخیص فوق‌العاده وسایل نقلیه عیدانه پلیس تا عید سعید غدیر خم در اردبیل اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح در راستای صیانت از اموال مردم، امید آفرینی و ارتقا سرمایه اجتماعی پلیس اجرایی می‌شود، گفت: در طرح ترخیص وسایل نقلیه عیدانه پلیس، امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه بدون پیش پرداخت فراهم شده و هزینه پارکینگ نیز با تخفیف ویژه محاسبه می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به اینکه این طرح تا عید سعید غدیر خم ادامه دارد، افزود: هم استانی‌ها می‌توانند برای ترخیص وسایل نقلیه خود به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰و اپلیکیشن «پلیس من» مراجعه کنند.

سرهنگ فتاحی به فرصت ایجاد شده برای مالکان وسایل نقلیه توقیفی اشاره کرد و ادامه داد: شرایطی فراهم شده که مالکان برای ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند لذا از مالکان و رانندگان وسایل نقلیه توقیفی درخواست می‌شود از این فرصت نهایت استفاده را به عمل آورده و نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

 

نظر شما