شناسهٔ خبر: 67272655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

واکنش اکبری به پیروزی تیم ملی والیبال مقابل آمریکا

سرمربی تیم ملی والیبال از عملکرد شاگردانش در بازی با آمریکا ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل تیم آمریکا اظهار داشت: این پیروزی را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنانم خسته نباشید و یک تبریک جانانه می‌گویم، امروز رقابت خوبی را به نمایش گذاشتند. همه می‌دانند که در طول دو هفته گذشته، عملکرد خوبی نداشتیم و بیشترین تلاش‌مان این بود که در چند روز گذشته و زمانی که در اختیار داشتیم هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی و آنالیز، بتوانیم یک‌سری نکات را به بازیکنان انتقال دهیم و خدا را شکر بازیکنانم امروز و در بهترین شرایط ممکن، عملکرد واقعی خود را به نمایش گذاشتند. چه بازیکنان درون زمین و چه حتی بازیکنانی که از زمین بیرون آمدند همگی به تیم کمک کردند.

وی با اشاره به تغییر پست میثم صالحی به لیبرو و محمدرضا حضرت‌پور به دریافت‌کننده گفت: به این مسئله در طی دو سه روز اخیر خیلی پرداخته شد. آنهایی که جزئی از خانواده والیبال هستند و از مسائل فنی سررشته دارند، می‌دانند که با توجه به آسیب‌دیدگی پیشین میثم صالحی، برنامه‌ریزی داشتیم تا هر هفته دو رقابت را برای او در نظر بگیریم و در طی دو دیدار از او استفاده کنیم. دیدارهایی که برای صالحی در نظر گرفتیم، رقابت با تیم‌های هلند و آلمان است و قطعا در دیدارهای آینده از میثم صالحی به نحو احسنت استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص محمدرضا حضرت‌پور از قبل می‌دانستیم که اکثر بازیکنان تیم ملی آمریکا سرویس‌های پرشی و قدرتمندی دارند و آن کاری که امروز از حضرت‌پور انتظارش را داشتم به نحو احسنت اتفاق افتاد و در مقاطعی از رقابت با آمریکا که در دریافت، دچار مشکل شدیم، او به تیم‌مان کمک زیادی کرد.

اکبری در پایان گفت: در مجموع از تمام بازیکنانم بابت نمایش خوب امروزشان تشکر می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در دیدارهای بعدی‌‌ نیز با همین روحیه و جنگندگی برابر رقبا حاضر شویم.

نظر شما