شناسهٔ خبر: 67291995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴؛

مصاف لاله‌های نارنجی با فرانسوی‌ها/ لوا به بازی با اتریش می رسد

مسابقات یورو ۲۰۲۴ امروز با ۳ بازی از گروه‌های D و E پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

در ادامه مسابقات یورو ۲۰۲۴ به میزبانی آلمان امروز سه بازی از گروه‌های D و E برگزار می‌شود.

اسلواکی - اوکراین/ ساعت ۱۶:۳۰

از گروه E در حالی اسلواکی به مصاف اوکراین می‌رود که در بازی قبلی آن‌ها دست به کار بزرگی زده اند و بلژیک پرستاره را با یک گل مغلوب کردند تا شگفتی بزرگ این جام را رقم بزنند و به همین دلیل مطمئنا بازیکنان اسلواکی با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف اوکراین خواهند رفت.

در سوی مقابل اوکراینی‌ها در بازی قبلی با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب رومانی شدند تا بازی با اسلواکی تنها روزنه امید آن‌ها برای صعود به دور حذفی باشد.

۲ تیم تاکنون ۸ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم اوکراین و اسلواکی به ترتیب ۳  و ۲ پیروزی بوده است و ۳ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

در آخرین بازی ۲ تیم اسلواکی در لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۱۸ با نتیجه پرگل ۴ بر یک اوکراین را مغلوب کرده بود.

لهستان - اتریش/ساعت ۱۹:۳۰

در گروه D لهستان و اتریش در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر ۲ تیم بازی‌های قبلی شان را به حریفان واگذار کرده اند.

لهستان در بازی مقابل هلند علی رغم نداشتن روبرت لواندوفسکی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۳ نیز بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، اما واوت وخهورست گل دوم نارنجی پوشان را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

اتریشی‌ها هم بازی جسورانه مقابل فرانسه ارائه دادند، اما آن‌ها در نهایت نتوانستند گل به خودی ماکس ووبر را جبران کنند.

رسانه‌های لهستانی خبر داده اند که روبرت لواندوفسکی می‌تواند در مقابل اتریش تیمش را همراهی کند که این موضوع بهترین خبر ممکن برای اردوی لهستانی‌ها و هواداران شان است.

اتریشی‌ها در ۵ بازی اخیر خود در مقابل لهستان ۳ شکست  و ۲ تساوی کسب کرده اند تا با حالتی ناکام پا به این بازی بگذارند.

هلند - فرانسه/ ساعت ۲۲:۳۰ 

در مهمترین بازی امروز از گروه D هلند به مصاف فرانسه می‌رود. هر ۲ تیم بازی قبلی شان را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و مطمئنا در این بازی به دنبال پیروزی هستند تا با صدرنشینی راهی دور حذفی شوند.

۲ تیم تاکنون ۳۰ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم فرانسه و هلند به ترتیب ۱۵ و ۱۱ پیروزی بوده است و تنها ۴ بازی ۲ تیم با تساوی به پایان رسیده است.

اما نکته جالب بازی پیش رو اینکه فرانسوی در ۸ بازی اخیرشان مقابل هلند در تمامی رقابت‌ها ۷ بار پیروز شده اند که این موضوع می‌تواند باعث آمادگی ذهنی بهتر آن‌ها نسبت به هلندی‌ها باشد.

کیلیان امباپه بازیکن ارزشمند فرانسوی‌ها در بازی گذشته مقابل اتریش از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد و در تمرینات تیمش با ماسک محافظ بینی حاضر شده است و به نظر می‌رسد او در این بازی می‌تواند تیمش را همراهی کند.

نظر شما