شناسهٔ خبر: 67270962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته سوم لیگ ملت ها؛

اکبری: همه آمدند که کمک کنند/ از مردم و بازیکنانم تشکر می‌کنم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: توانستیم یک سری نکات را به بازیکنان انتقال دهیم و خداراشکر بازیکنانم امروز و در بهترین شرایط ممکن، عملکرد واقعی خود را به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران بعدازظهر امروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد) در نهمین مسابقه خود به مصاف آمریکا رفت. تیم ملی والیبال ایران در این دیدار، سه بر دو پیروز مسابقه شد تا مسابقات این هفته را با دو امتیاز شیرین آغاز کند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار بیان کرد: این پیروزی را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. همچنین به بازیکنانم خسته نباشید و یک تبریک جانانه می‌گویم، امروز رقابت خوبی را به نمایش گذاشتند. همه می‌دانند که در طول دو هفته گذشته، عملکرد خوبی نداشتیم و بیشترین تلاش‌مان این بود که در طی چند روز گذشته و زمانی که در اختیار داشتیم هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر فنی و آنالیز، بتوانیم یک سری نکات را به بازیکنان انتقال دهیم و خدا را شکر بازیکنانم امروز و در بهترین شرایط ممکن، عملکرد واقعی خود را به نمایش گذاشتند، چه بازیکنان درون زمین و چه حتی بازیکنانی که از زمین بیرون آمدند همگی به تیم کمک کردند.

وی با اشاره به تغییر پست میثم صالحی به لیبرو و محمدرضا حضرت‌پور به دریافت‌کننده گفت: به این مسئله در طی دو سه روز اخیر خیلی پرداخته شد. آن‌هایی که جزئی از خانواده والیبال هستند و از مسائل فنی سررشته دارند می‌دانند که با توجه به آسیب دیدگی پیشین میثم صالحی، برنامه‌ریزی داشتیم تا هر هفته دو رقابت را برای او در نظر بگیریم و در طی دو دیدار از او استفاده کنیم. دیدارهایی که برای صالحی در نظر گرفتیم، رقابت با تیم‌های هلند و آلمان است و قطعاً در دیدارهای آینده از میثم صالحی به نحو احسنت استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص محمدرضا حضرت‌پور، از قبل می‌دانستیم که اکثر بازیکنان تیم ملی آمریکا سرویس‌های پرشی و قدرتمندی دارند و آن کاری که امروز از حضرت‌پور انتظارش را داشتم به نحو احسنت اتفاق افتاد و در مقاطعی از رقابت با آمریکا که در دریافت، دچار مشکل شدیم، او به تیم‌مان کمک زیادی کرد.

اکبری در پایان گفت: در مجموع از تمام بازیکنانم بابت نمایش خوب امروزشان تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در دیدارهای بعدی نیز با همین روحیه و جنگندگی برابر رقبا حاضر شویم.

نظر شما