شناسهٔ خبر: 67272612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را حفظ می کند

خمین- ایرنا- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حفظ کننده صلابت، امنیت و اقتدار نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مرتضی عمومهدی» عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری خمین افزود: مطالبه مقام معظم رهبری، مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه آینده فرزندان این کشور به حضور در انتخابات وابسته است اظهار کرد: پس از حضور حداکثری در انتخابات، انتخاب کاندیدای اصلح بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری بیان کردند، مهم است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عمومی مهدی گفت: انقلاب اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان نظام است و به همین دلیل از هر ابزاری برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات پیش رو استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان سرسخت انقلاب اسلامی واکنش مردم نسبت به این انتخابات را رصد می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از شعارهایی نظیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رونمایی شد و دشمن که همواره این کشور را تحت سلطه داشته نسبت به استقلال ایران واکنش نشان داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عمومهدی گفت: ایران دارای منافع، منابع ، نخبگان و متفکرانی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به طور کامل در اختیار دشمن قرار داشتند.

وی تصریح کرد: دشمن از صدور فرهنگ و پیام انقلاب اسلامی به دنیا هراس داشت و با کودتا، ترور و جنگ به دنبال آسیب به انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: با وجود جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی ، طوفان الاقصی که بدون هیچ‌گونه دخالتی از ایران انجام شد، امروز جایگاه جمهوری اسلامی را در دنیا مشخص کرده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عمو مهدی اظهار کرد: آمادگی جبهه مقاومت نتیجه صدور انقلاب اسلامی است و اسرائیل با این ادعا که ایران طراح طوفان الاقصی است، جایگاه جمهوری اسلامی را در دنیا ارتقا داد.

وی با بیان اینکه اسرائیل با کودک کشی و شهادت فرماندهان و مستشاران ایران دستاوردی کسب نکرد، سفارت ایران در خاک سوریه را مورد حمله قرار داد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عمو مهدی گفت: در مقابل این تجاوز، رژیم صهیونیستی با عملیات صادق که وعده خداوند بود، مواجه شد.

وی، اجرای عملیات وعده صادق را دومین اتفاقی دانست که تراز انقلاب اسلامی را افزایش داد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شهادت آیت الله رییسی و همراهان این شهید بزرگوار دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی داشت و دشمن امروز منتظر نتیجه انتخابات و میزان مشارکت مردم است.

وی ، مسئولان دستگاه های اجرایی را قشر تاثیرگذار در مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی، کارمندان خود، ارباب رجوع مستقیم و ارباب رجوع غیرمستقیم را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب و معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند.

وی تاکید کرد: تا پایان ساعت انتخابات همه موظف به تبلیغ برای حضور حداکثری در انتخابات هستیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تا وقتی سایه ولی فقیه بالای سر مردم باشد هیچ اتفاقی برای این مردم نمی افتد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار عمو مهدی افزود: رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور، با سخنان خود آب روی آتش ریختند و نشان دادند که انقلاب به ثبات و دوامی رسیده که با بحران های مختلف خود را وفق می دهد.

فرماندار خمین نیز در این نشست با گرامیداشت دهه ولایت و امامت گفت: چهار راهبرد سلامت، رقابت مشارکت و امنیت رهبر معظم انقلاب در انتخابات هشتم تیرماه مورد تاکید است.

«حمید کمانکش» ادامه داد: وظیفه ما بعنوان مجریان و برگزار کنندگان انتخابات تاثیر در مشارکت حداکثری بدون سوگیری و طرفداری از کاندیدای خاصی است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی توفیقات و دستاوردهای دولت موجب امید در جامعه و افزایش حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می شود.

فرماندار خمین گفت: امکانات دولتی به هیچ وجه در اختیار کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار نمی گیرد.

کمانکش تاکید کرد: در فصل گرما مصرف بهینه آب و برق ضروری است و دستگاه های اجرایی به طور ویژه در دستور کار قرار دهند.

وی اظهار کرد: دستگاه های متولی از اقدامات غیر ضروری که باعث قطعی منابع انرژی می شود پرهیز کنند و با صرفه جویی حداکثری و کاهش مصرف برق از قطعی برق در زمان پیک مصرف جلوگیری شود.

فرماندار خمین تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم به برگزاری انتخابات پرشور کمک می کند.

خمین بعنوان زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما