شناسهٔ خبر: 67282863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه روح‌الله

تمرکز دشمن در انتخابات امسال بر کاهش مشارکت مردم است

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه تا پایان ساعت انتخابات همه موظف به تبلیغ برای حضور حداکثری در انتخابات هستیم، گفت: تمرکز دشمن در انتخابات امسال بر کاهش مشارکت مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر روز گذشته در شورای اداری شهرستان خمین که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد با تاکید بر اینکه مطالبه مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: آینده فرزندان این کشور به حضور در انتخابات وابسته است.

وی انتخاب کاندیدای اصلح بر اساس معیارهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را اولویت بعدی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان نظام است و به همین دلیل از هر ابزاری برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات پیش رو استفاده می‌کنند، دشمنان سرسخت انقلاب اسلامی واکنش مردم نسبت به این انتخابات را رصد می‌کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از شعارهایی نظیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی رونمایی شد و دشمن که همواره این کشور را تحت سلطه داشته نسبت به استقلال ایران واکنش نشان داد.

سردار عمومهدی گفت: ایران دارای منافع، منابع، نخبگان و متفکرانی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به‌طور کامل در اختیار دشمن قرار داشت، دشمن از صدور فرهنگ و پیام انقلاب اسلامی به دنیا هراس داشت و با کودتا، ترور و جنگ به دنبال آسیب به انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: با وجود جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی، دیدیم که به واسطه صدور پیام انقلاب و حمایت معنوی جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و حماس عملیات طوفان الاقصی چگونه ابهت رژیم صهیونیستی را در هم شکست و جایگاه جمهوری اسلامی در جهان ارتقا پیدا کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، اجرای عملیات وعده صادق را دومین اتفاقی دانست که تراز انقلاب اسلامی را افزایش داد و بیان داشت: وقتی اسرائیل با کودک کشی و شهادت فرماندهان و مستشاران ایران دستاوردی کسب نکرد، سفارت ایران در خاک سوریه را مورد حمله قرار داد، در مقابل این تجاوز، رژیم صهیونیستی با عملیات صادق که وعده خداوند بود، مواجه شد.

سردار عمومهدی ادامه داد: شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان این شهید بزرگوار دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی داشت و دشمن امروز منتظر نتیجه انتخابات و میزان مشارکت مردم است.

وی مسئولان دستگاه‌های اجرایی را قشر تأثیرگذار در مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارمندان خود، ارباب‌رجوع مستقیم و ارباب‌رجوع غیرمستقیم را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب و معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند، تا پایان ساعت انتخابات همه موظف به تبلیغ برای حضور حداکثری در انتخابات هستیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: تا وقتی سایه ولی‌فقیه بالای سر مردم باشد هیچ اتفاقی برای این مردم نمی‌افتد، رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور، با سخنان خود آب روی آتش ریختند و نشان دادند که انقلاب به ثبات و دوامی رسیده که با بحران‌های مختلف خود را وفق می‌دهد.

 

نظر شما