شناسهٔ خبر: 67272562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مقابله با تنش آبي گلستان با آماده‌سازي 42 دستگاه ديزل ژنراتور

صاحب‌خبر -
مقابله با تنش آبي گلستان با آماده‌سازي 42 دستگاه ديزل ژنراتور

خبرگزاری آریا- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از آماده‌سازی 42 دستگاه دیزل ژنراتور به منظور مقابله مواقع بحران در سراسر استان خبر داد.

 

 ابوالفضل رحیمی در گفت‌وگو با آریا بر آمادگی و به کارگیری تمام توان نیرو‌ها و تجهیزات برای خدمات‌رسانی بی‌وقفه و بهینه به مردم و رفع کمبود و تنش آبی در صورت شرایط بحرانی احتمالی تأکید و اظهار کرد: استان گلستان یکی از استان‌های کشور است که همزمان با فصل گرما و تابستان با بحران کم آبی مواجه می‌شود.

وی با اشاره به تأمین 95 درصدی آب شرب مشترکین استان گلستان از منابع زیرزمینی و وابستگی بالای صنعت آب به پایداری شبکه برق، ادامه داد: تلاش داریم در راستای مقابله با تنش آبی و فراهم کردن آسایش خاطر مشترکین فعالیت‌های مؤثری انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با بیان اینکه در همین راستا 42 دستگاه دیزل ژنراتور با توانی بالغ بر 11 مگاوات در مدار بهره‌برداری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تلاش کرده‌ایم تا تابستان امسال را با کمترین تنش آبی سپری کنیم.

وی در پایان از برگزاری مانور آماده به کار بودن مولد‌های برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب به منظور فراهم آوردن بستر‌های لازم برای به کارگیری مولد‌های برق اضطراری طی سالجاری خبر داد و افزود: صرفه‌جویی و مصرف بهینه یکی از مهمترین راهکار‌های گذر از بحران‌ها است که باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما