شناسهٔ خبر: 67272450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیگیری حادثه بیمارستان قائم رشت از طرف مجلس

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان قائم رشت ، از پیگیری‌های مجلس برای بررسی حادثه آتش سوزی مرگبار بیمارستان قائم رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

پیگیری حادثه بیمارستان قائم رشت از طرف مجلسبه گزارش خبرگزاری صداوسیما در گیلان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان و سخنگوی این کمیسیون در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در بیمارستان قائم رشت ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان و مردم گیلان و رشت گفت: پس از ارجاع گزارش حادثه بیمارستان قائم به مجلس شورای اسلامی، برای اینکه تشخیص بهتری برای بررسی این حادثه داشته باشیم در کنار قوه قضائیه و مجریه این ماجرا را بررسی خواهیم کرد.

سلمان اسحاقی افزود: در بررسی‌های اولیه ما متوجه شدیم که دود از لوله‌های بخش تاسیسات به مهم‌ترین بخش تنفسی و مهم‌ترین بخش احیای یک بیمار یعنی ICU و CCU به راحتی قابل انتقال بود و همچنین نکته دیگری که باید بررسی شود در خصوص استفاده از تجهیزات و تاسیسات بکار گرفته در بیمارستان است.

وی همچنین گفت: باید میزان آموزش و توانایی پرسنل این بیمارستان هم بررسی شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و سخنگوی این کمیسیون در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد؛ دانشگاه علوم پزشکی گیلان بتواند در مدت کوتاهی با ارائه گزارش متقن، مستند و شفاف در کنار قوه قضاییه و مجریه جلوی اتفاقات و آسیب‌های این چنینی را در سطح کلان کشور بگیرد.

نظر شما