شناسهٔ خبر: 67296296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت اراک:

تبعیت از ولایت فقیه شاخصه انتخاب فرد اصلح در انتخابات است

اراک- امام جمعه موقت اراک گفت: تبعیت از ولایت فقیه شاخصه انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، اظهار کرد: ملاک انتخاب نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان نمایندگان مردم، در مسیر ولایت فقیه بودن این افراد است و چنانچه کاندیدایی در مسیر ولایت فقیه قرار گرفت و گام برداشت، شایسته انتخاب است.

وی تاکید کرد: افرادی که ذره‌ای در فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب تردید دارند و به توصیه‌های ایشان در بخش‌های مختلف توجه نمی‌کنند، قادر نیستند جامعه را در مسیر درست هدایت کنند.

امام جمعه موقت اراک گفت: نباید اقدام یا حرفی زد که مورد طمع و سو استفاده دشمن قرار گیرد و این تقوای سیاسی است که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: یکی از جلوه‌های به طمع انداختن دشمنان حضور کمرنگ در پای صندوق‌های رأی است، همه وظیفه داریم با صلابت در انتخابات شرکت کنیم.

وی جهاد تبیین را تکلیف واجب و ضروری برشمرد و گفت: دستاوردهای نظام باید برای مردم به ویژه جوانان بیان شود تا امیدآفرینی در جامعه تحقق یابد.

امام جمعه موقت اراک، تبعیت از ولایت فقیه را شاخصه انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو دانست و گفت: همگان باید با مشارکت حداکثری خود فرد ولایی، اصلح، انقلابی و توانمند را انتخاب کنند تا در مسائل و رفع مشکلات جامعه تأثیرگذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه سالم و عادل باعث گسترش عدالت در سطح جامعه اسلامی می‌شود و در کار قضاوت حب و بغض دنیا و سیاسی کاری راهی ندارد.

امام جمعه موقت اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفت تیر از شهید بهشتی به عنوان چهره تابناک و خدمتگزار انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: دشمنان اسلام با ترور چهره‌های انقلابی سعی در ضربه زدن به نظام و دور کردن مردم از انقلاب اسلامی را داشتند که در این راه موفق نشدند.

وی بیان کرد: حادثه هفتم تیر درس شهادت، شهامت، ایستادگی و شجاعت را به مردم رشید ایران آموخت.

حجت الاسلام عبدالهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانش افزود: خون دکتر شهید بهشتی و دیگر شهدای حادثه غمبار هفتم تیر جان تازه ای به کالبد جامعه اسلامی ایران دمید و برای نسل جوان امروز باید جایگاه ویژه شهید بهشتی تبیین شود.

نظر شما