شناسهٔ خبر: 67272092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی بروز آتش سوزی

بازدید نماینده ویژه سرپرست ریاست جمهوری از بیمارستان قائم رشت

سید محمود حسینی‌پور در رشت گفت: مدیریت بیمارستان قائم عزل و قصور برخی از دستگاه‌های نظارتی در این حادثه مشهود است که برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11232560"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263769/11232560?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و نماینده ویژه محمد مخبردر پیگیری حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم (عج) رشت امروز از بیمارستان ۲۲۷ تختخوابی قائم بازدید کرد واز نزدیک در جریان روند بازسازی این بیمارستان قرار گرفت.
سید محمود حسینی‌پور افزود: زوایای مختلف این حادثه بررسی وقصوربرخی از افراد مشخص شد و در شورای تامین استان هم تصمیم بر برکناری مدیریت بیمارستان گرفته شد. 
وی همچنین گفت: در حوزه‌های نظارتی هم ترک فعل‌هایی مشخص شد که با مذاکره با استاندار گیلان برخی از مدیران عزل خواهند شد.
وی با بیان اینکه در جریان این حادثه متاسفانه 9 تن از هموطنان مان جان باختند افزود: بنا به دستور آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری رسیدگی به موضوع خانواده‌های درگذشتگان هم در دستور کار قرار گرفته و دستورات لازم هم صادر شد.
نماینده ویژه ریاست جمهوری همچنین با اشاره بر لزوم تسریع در راه اندازی مجدد بیمارستان قائم رشت گفت: بیمارستان قائم از بیمارستان‌های خوب در گذشته بوده وروند بازسازی آن باید تسریع یابد تا با مدیریت جدید هر چه زودتر به چرخه خدمات رسانی در حوزه درمان استان بازگردد.
استاندار گیلان هم گفت: روند بازسازی بیمارستان قائم جدی پیگیری خواهد شد و با افرادی که قصورشان تایید شده است برابر قانون برخورد می‌شود.
دکتراسدالله عباسی افزود: به محض پایان یافتن بازسازی بخش‌های آسیب دیده، بیمارستان قائم رشت با مدیریت جدید کار خود را از سر خواهد گرفت.

نظر شما