شناسهٔ خبر: 67272423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بسته انتخاباتی سی ام خرداد ماه استان قزوین + فیلم

از ادامه تبلیغات نامزدها در رسانه ملی تا تعیین ساز و کار حضور نمایندگان آنان در شعب اخذ رای را در این بسته انتخاباتی ببینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، دهمین روز تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با برنامه «میزگرد سیاسی» آقای قاضی زاده هاشمی پیگیری شد.
مستند تبلیغاتی آقایان قالیباف و زاکانی هم از شبکه یک به روی آنتن رفت.
آقای پزشکیان در برنامه «میزگرد فرهنگی» پاسخگوی سوالات کارشناسان بود.
برنامه «بدون تعارف» با حضور آقای قاضی زاده هاشمی ساعت ۲۰:۴۵ پخش خواهد شد.
سری دوم گفت و گوی ویژه خبری شبکه خبر ساعت ۲۲ با حضور آقای جلیلی پخش می شود.
و برنامه میزگرد اقتصادی شبکه یک هم از ساعت ۲۲:۴۵ میزبان آقای پور محمدی است.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس قانون هر نامزد می تواند یک نماینده به عنوان ناظر در هیات های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای " ثابت و سیار" داشته باشد.
کارکنان نیروهای نظامی ،انتظامی و اطلاعاتی نمی توانند از طرف هیچ نامزدی، نمایندگی یا نظارت داشته باشند

فضای ستادهای مختلف نامزدها که هر روز یکی پس از دیگری در حال راه اندازی است  پر شور و انتخاباتی تر شده و شرکت تریبون های آزاد هم در نقاط مختلف برپا شده و مردم درباره مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی با هم بحث و مناظره می کنند.


رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات هم امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در این دیدار تاکید کرد: همه ما باید مراقب اطرافیان خود باشیم که مبادا در مسائل انتخاباتی بداخلاقی شود.
امام جمعه قزوین تلاش در جهت حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه دینی و ملی دانسته و گفته برکات و ثمرات این حضور حداکثری آن قدر زیاد است که باید روی آن تعصب داشته باشیم.

در این جلسه رؤسای استانی ستادهای انتخاباتی هم بر حفظ وحدت و همدلی، رعایت اخلاق انتخاباتی و تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کردند.


 

<div id="video-display-embed-code_11232738"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263789/11232738?width=600&height=350"></script></div>
 
<div id="video-display-embed-code_11232637"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263789/11232637?width=600&height=350"></script></div>

 



نظر شما