شناسهٔ خبر: 67271445 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معاون سازمان تبلیغات اسلامی: هیچکس حق ندارد منزلت شهید رئیسی را در اندازه یک آدم خوب معمولی پایین بیاورد

عزت‌زمانی با بیان اینکه شهید رئیسی یک فرصت بی نظیر برای انقلاب اسلامی برای مردم ایران است، تصریح کرد: هیچکس حق ندارد شهید رئیسی را که یک شخصیت متفاوت در بین سیاستمداران است و خط متفاوتی از مردم سالاری در مراسم تشییع وی شکل گرفت را مصادره کند؛ همچنین کسی حق ندارد قدر و منزلت وی را که شخصی کارآمد و مجاهد بود را در اندازه یک آدم خوب معمولی پایین بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا عزت‌زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌وگویی، به تبیین طرح های این سازمان برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: وظیفه سازمان تبلیغات فرهنگ سازی و گفتمان سازی مبتنی بر نگاه و اندیشه امامین انقلاب در مردم سالاری و مشارکت مردم است. این وظیفه در همه حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جاری است تا مردم از دارایی ارزشمندی که انقلاب اسلامی به آن ها عنایت کرده است دفع و صیانت کنند و نقش آفرین باشند.

بنابر روایت رسا، وی بر ضرورت برنامه ریزی بر اساس موقعیتی که وجود دارد تأکید کرد و بیان داشت: در حال حاضر در موقعیت پس از شهادت شهید مغتنم و مظلوممان شهید رئیسی هستیم و نقشی که دولت پرکار ایشان داشت در نظر ما است؛ جریان گفتمانی در این حوزه شروع کرده ایم و معتقد هستیم شهید رئیسی فرصتی بی نظیر برای مردم ایران است و اگر شهید رجایی در مدت کوتاهی تبدیل به یک شخصیت ویژه شد و هر کس که بخواهد خود را پاکدست معرفی کند خود را به این شهید تشبیه می کند، شهید رئیسی به مراتب بهتر و مؤثرتر به عنوان یک شخصیت اجتماعی بروز کرد و یک شخصیت متعالی تر است.

عزت زمانی با بیان اینکه شهید رئیسی یک فرصت بی نظیر برای انقلاب اسلامی برای مردم ایران است، تصریح کرد: هیچکس حق ندارد شهید رئیسی را که یک شخصیت متفاوت در بین سیاستمداران است و خط متفاوتی از مردم سالاری در مراسم تشییع وی شکل گرفت را مصادره کند؛ همچنین کسی حق ندارد قدر و منزلت وی را که شخصی کارآمد و مجاهد بود را در اندازه یک آدم خوب معمولی پایین بیاورد.

وی در ادامه تصریح کرد: مسیری که شهید رئیسی طی کرده است باید به عنوان یک مکتب مؤثر سیاسی و سرمایه ارزشمندی برای انقلاب اسلامی نگه داشته شود. سازمان تبلیغات تلاش دارد این خط را پیش بگیرد. جدی ترین عرصه ای که شهید رئیسی پرچم آن را بالا نگه داشت گفتمان مقاومت بود و او ثابت کرد که هزینه سازش از هزینه مقاومت بیشتر است و آورده هایی که در مقاومت وجود دارد در سازش رخ نمی دهد. در این کشور به مدت یک دهه سازش و گفت‌وگو را در انواع تعامل با دشمنان تجربه کردیم اما شاهد بودیم با بدترین وضعیت ممکن دولت به آیت الله رئیسی تحویل داده شد.

۲۹۲۱۹

نظر شما