شناسهٔ خبر: 67271360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ولی زاده: برای شکست دادن آمریکا هم‌قسم‌ شده بودیم

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که مقابل آمریکا هم قسم شده بودیم، گفت: در این دیدار بهترین عملکرد خودمان در این رقابت‌ها را نشان دادیم و جا دارد که بهتر هم شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز ‌شد و تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه ۳۰ خرداد) در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف آمریکا رفت و سه بر دو به پیروزی رسید.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره این رویارویی گفت: امروز با آمریکا یکی از قدرت های والیبال جهان بازی داشتیم و به پیروزی رسیدیم.

محمد ولی‌زاده با بیان این‌که بچه‌ها به یکدیگر قول داده بودند که مقابل آمریکا به شکل دیگری وارد زمین شوند، تصریح کرد: در این دیدار بهترین عملکرد خودمان را در این رقابت‌ها را نشان دادیم و جا دارد که بهتر هم شویم.

وی تاکید کرد: امیدوارم تیم ایران در بازی‌های بعدی نسبت به مسابقات قبلی و حتی دیدار با آمریکا بهتر شود و در مجموع این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به پرسشی درباره حس و حالش بعد از اولین برد، گفت: حس خیلی خوبی دارم چون اولین پیروزی در لیگ ملت‌ها را به دست آوردیم و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه یابد.

مردان والیبال ایران ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه ۳۱ خرداد در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت ها ۲۰۲۴ به مصاف هلند می‌روند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما