شناسهٔ خبر: 67271202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان:

دستاورد مشارکت نکردن افزایش مشکلات است

ابراهیم شریفی

رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان تاکید کرد: انزوا و دوری از مشارکت به‌جز سستی، افزایش مشکلات و حاکم شدن تفکری که در مسیر رفع مشکلات مردم نیست، دستاورد دیگری ندارد. ما چاره‌ای نداریم به‌جز این‌که با مشارکت بالا، ظرفیت‌سازی و بیدار کردن قشر خاکستری، در این مسیر حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

بهزاد مومنی‌مقدم امروز (۳۰ خرداد ماه) در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در مناسبات مختلف سیاسی و اجتماعی بدون تعارف یک نقش بی‌بدیل و غیرقابل انکار است، اظهار کرد: در فضای فعلی جامعه بنا نیست برای اصلاح امور، همه مسائل را از مردم شروع کنیم و هر اتفاق و تغییری نباید باعث ایجاد فشار مضاعفی بر مردم شود، چون این یک روش منسوخ‌شده است.
 
وی بیان کرد: در یک نگاه کلی معمولاً روش فعالان سیاسی این است که با انتقاد و مطالبه‌گری از مسئولان تلاش می‌کنند از مردم دفاع کنند؛ اما در یک نقطه‌ای ما مواجه می‌شویم با فضایی که انتقاد، سودمندی خود را از دست می‌دهد و وقتی به این مرحله می‌رسیم، دیگر اخبار و انتقادها درباره فساد و تورم و سایر مشکلات عملاً پاسخ مناسبی از سوی مسئولان نمی‌گیرد. 
 
او با بیان اینکه جامعه امروز با طوفان تورم و فاصله گرفتن مردم و مسئولان مواجه است، افزود: این دو عنصر بحرانی‌ترین مسئله امروز جامعه‌اند، این درحالی است که برخی کاندیداهای ریاست‌ جمهوری انگار می‌خواهند مشکلات فعلی مملکت را بر سر دولتی قبل از دولت فعلی بیندازند، در حالی که آمار و ارقام این را نمی‌گوید.
 
رئیس ستاد مردمی پزشکیان در لرستان ادامه داد: صرف نظر از نگاه سیاسی ما، آمار می‌گوید شرایط امروز نسبت به سه سال پیش چقدر تغییر داشته است و دفاع از شرایط موجود به‌عنوان شرایط مطلوب یک جفای غیرقابل بخشش در نزد مردم است. ما وظیفه داریم شرایط را واقع‌بینانه تحلیل کنیم.
 
بهزاد مومنی‌مقدم با اشاره به نارضایتی موجود در جامعه از شرایط اقتصادی، گفت: برای حل این مسئله ما باید در مسیر تغییر حرکت کنیم و مسیر تغییر هم با توجه به عرصه‌ای که فراهم شده است، نیاز به حضور فعالانه همه مردم دارد.
 
وی بیان کرد: من به‌عنوان یک عضو کوچک از جامعه بزرگ اصلاح‌طلبان فکر می‌کنم، دکتر پزشکیان این ظرفیت و پتانسیل را دارد که در مسیر تغییر و بهبود شرایط به نفع مردم قدم بردارد و عملکرد و ویژگی‌های شخصی و نگاه او در امور مختلف، این را به ما اثبات می‌کند.
 
مومنی‌مقدم اظهار کرد: در شرایط فعلی برای ساختن آینده به کمک هم نیاز داریم و خودمان را باید با این سوال روبه‌رو کنیم که ما به‌عنوان اشخاص حقیقی چه رسالت تاریخی برعهده داریم و چه نقشی باید بازی کنیم و برای آیندگان چه پاسخی داریم؟
 
انتهای پیام

نظر شما