شناسهٔ خبر: 67270878 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

امیرحسین اصلانیان:

اوسمار می‌دانست بماند کار بسیار سخت دارد / نظرم درباره اسکوچیچ منفی بود

امیرحسین اصلانیان: مهاجم سابق پرسپولیس اظهار داشت اوسمار می دانست چه کار سختی را پیش روی خودش دارد به موقع جدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق پرسپولیس در رابطه با انتخاب نشدن اسکوچیچ که منجر به منتفی شدن حضور این مربی کروات در پرسپولیس شد گفت: از ابتدا هم نظرم در خصوص حضور اسکوچیچ منفی بود چون سابقه این مربی را در ایران دیده بودم به همین دلیل اطمینان داشتم که این مربی قادر نیست به دلیل خصوصیات اخلاقی و شرایطی که دارد روی بازیکنان تسلط داشته باشد به همین دلیل خوب شد که این مربی به دلایل مالی یا هر مسأله دیگری که بوده با پرسپولیس به توافق نرسید.

او درباره اینکه در حال حاضر چه مربی برای حضور در پرسپولیس بهتر است افزود: این مسأله که مشخص است. هر چقدر پول بیشتری خرج کنید مربی‌تان بر اساس بودجه‌ای که خرج می‌کنید بهتر و باکیفیت‌تر خواهد بود.

اصلانیان در خصوص جدایی اوسمار نیز تأکید کرد: اوسمار به موقع رفت چون کار او برای ادامه حضور در پرسپولیس خیلی سخت می‌شد به همین دلیل صلاح دید به کشورش برود و شاید اینطوری شرایط را برای خودش بهتر کرد.

او انتخاب یک مربی بزرگ برای پرسپولیس را یک ضرورت دانسته و تأکید می‌کند: مدافع عنوان قهرمانی حتماً باید یک مربی بزرگ بیاورد تا بتواند از عنوان قهرمانی این تیم در لیگ برتردفاع کرده و در لیگ نخبگان آسیا هم تیم را به خوبی هدایت کند.

اصلانیان در پاسخ به این سؤال که برای حضور مربی خارجی بزرگ سقف بودجه و محدودیت‌های دیگری وجود دارد نیز گفت: نباید برای تیم‌هایی که قرار است در لیگ نخبگان حضور پیدا کنند شرایط سختی را به وجود بیاورند و مربی را انتخاب نکنند که بعد از چهار پنج بازی مجبور شوند او را برکنار کنند و برایش تاوان بدهند. باید از یکی از گزینه‌های بیکار آماده عقد قرارداد استفاده کنند و بعد از در نظر گرفتن همه جوانب او را انتخاب کنند.

او در پاسخ به اینکه پرسپولیس به چه بازیکنانی برای تقویت خودش نیاز دارد نیز گفت: پرسپولیس به یک مهاجم خوب و ششدانگ و هافبک نفوذی خوب نیاز دارد و برای جذب مربی بزرگ خارجی و بازیکنانی که مورد نیاز است اسپانسری که مسئولیت حمایت مالی پرسپولیس را برعهده گرفته سریعاً باشگاه را حمایت کنند چون کار پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا امسال سختی مضاعفی دارد. همچنین در کنار جذب مربی خارجی بزرگ و بازیکنان خوب حتماً باید یک دستیار قوی مانند کریم باقری هم انتخاب شود که شرایط تیم را بهتر کند. یک مربی که بتواند در جمع کردن حاشیه‌ها و موارد دیگر به تیم کمک کند تا اوضاع به گونه‌ای نشود که مثلاً بازیکنان‌مان کارت‌های زرد و قرمز زیاد بگیرند.

 

انتهای پیام/

نظر شما