شناسهٔ خبر: 67270573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اصفهان میزبان ۲۲ کشور در مسابقات جهانی ورزش پهلوانی

از فردا نصف جهان به مدت ۲ روز میزبان رقابت‌های جهانی ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی با حضور ۲۲ کشور جهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس هیئت ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی استان اصفهان با بیان اینکه این رویداد مهم و جهانی به مدت ٢ روز برگزار خواهد شد، گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات جذاب از ساعت ١٧ فردا پنجشنبه ۳۱ خرداد در سالن پیروزی اصفهان (واقع در خیابان لاهور) آغاز خواهد شد و حضور زنان و مردان برای تماشای رقابت‌ها آزاد و رایگان است.
حسین حسین زاده در ادامه افزود: ٢٢ کشور شامل ۶ کشور اروپایی و کشور‌هایی از افریقا و آسیا با حضور تیم ملی کشورمان در ۶ رشته و در دو بخش مهارت‌های انفرادی و تیمی در این مسابقات با هم به رقابت خواهند پرداخت.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11232380"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263670/11232380?width=600&height=350"></script></div>


حسین زاده گفت: اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی و همچنین ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی است، به طوری که پرآوازه‌ترین و متخصص‌ترین ورزشکاران زورخانه‌ای از این دیار هستند و نقش ویژه‌ای در اعتلای این ورزش داشته‌اند.
رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی افزود: ١٣۵ زورخانه و ١٠ هزار ورزشکار پهلوانی و باستانی در استان فعال هستند و ۶ زورخانه در این استان در حال احداث است.
این رقابت‌ها تا جمعه یکم تیر با معرفی برترین‌ها ادامه خواهد داشت.

ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای

نظر شما