شناسهٔ خبر: 66347391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان مطرح کرد:

علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه

نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان: علما و معلمان با بیان و قلمشان می‌توانند از دین حفاظت و جامعه را نجات دهند.

صاحب‌خبر -

علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان با گرامیداشت روز معلم گفت: علما راستین کسانی هستندکه به میدان می‌آیند و تا پای جان با بیان و قلمشان از دین حفاظت می‌کنند و جامعه را نجات می‌دهد.
حجت الاسلام والمسلمی حسینی با اشاره به روز کارگر نیز گفت: کارگران و کارفرمایان نقش مهمی در جهاد اقتصادی کشور می‌توانند ایفا کنند.
امام جمعه کاشان درخصوص موضوع حجاب نیز افزود: قطعا بررسی و برنامه ریزی‌ها در خصوص موضوع حجاب باید به دغدغه و دقت مسوولان و دستگاه‌های مربوطه تبدیل شود.
وی با تاکید بر توجه به کار‌های دانش‌بنیان و مشاغل خرد و خانگی گفت: جمهوری اسلامی نشان داد که می‌تواند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند و این مهم را به اثبات رسانده است.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی گفت: کاشان ۱۲ زورخانه دارد و یک زورخانه نیز در حال تأسیس است و رهبر معظم انقلاب نیز در این باره ورزش زورخانه‌ای را مزین به اسماء الهی دانستند و این نشان از بزرگی و روح معنویت در این ورزش است.

نظر شما