شناسهٔ خبر: 67270341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس فدراسیون ترای اتلون:

کرمانشاه از پایگاه‌های «ترای اتلون» ایران است

رئیس فدراسیون ترای اتلون وضعیت زیرساخت و امکانات ترای اتلون در کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کرمانشاه از پایگاه‌های ترای اتلون ایران است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدکاظم حججی امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در مجمع انتخابات ریاست هیئت ترای اتلون استان کرمانشاه، با اشاره به شرایط خوب ترای اتلون کرمانشاه در سال‌های گذشته، اظهار کرد: در دوره قبل ریاست این هیئت زیرساخت و امکانات بسیار خوبی برای رشته ترای اتلون در کرمانشاه ایجاد شد.

وی افزود: با توجه به وجود این زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوبی که کرمانشاه در رشته ترای اتلون دارد، این استان یکی از پایگاه‌های ترای اتلون کشور به شمار می‌رود و توجه ویژه‌ای روی آن داریم.

رئیس فدراسیون ترای اتلون ادامه داد: در سطح کشور چند استان قهرمان خیز در رشته ترای اتلون وجود دارد که کرمانشاه نیز یکی از این استان‌ها محسوب می‌شود و از قهرمانان آن می‌توان به پارسا محجوب و ساسان مالمیر اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسائلی که در سال‌های اخیر این هیئت داشته، انتظار می‌رود با همدلی و همکاری و نیز انجام برنامه‌های استعدادیابی دوباره به جایگاه قهرمانی خود بازگردد.

حججی در ادامه به انتخاب مهدی حقی به عنوان رئیس جدید هیئت ترای اتلون کرمانشاه اشاره کرد و خطاب به او گفت: به وعده‌هایی که در مجمع در خصوص حاکم کردن اخلاق‌گرایی، استفاده از خرد جمعی و جذب اسپانسر داده‌اید، عمل کنید و همه ظرفیت‌ها را برای رشد این رشته بکارگیری کنید. همچنین به منظور توسعه، رشد و پویایی این رشته با سایر ارگان‌ها مانند نیروهای مسلح همکاری داشته باشید.

هیئت‌های ورزشی به شهرستان‌ها توجه ویژه کنند

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز توصیه‌هایی به هیئت‌های ورزشی استان به‌ویژه هیئت ترای اتلون داشت و اظهار کرد: همه هیئت‌های ورزشی ملزم هستند مجامع سالیانه خود را به صورت منظم برگزار کنند تا در آن عملکرد هیئت، وضعیت رشته‌های زیرمجموعه، نقاط ضعف و قوت آن‌ها مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجامع سالیانه به هیئت‌های ورزشی کمک می‌کند تا مشکلات خود را مورد بررسی قرار دهند و از طرفی قهرمانان، داوران، مربیان و رؤسای هیأت‌های شهرستانی نیز مطالبات خود را بیان خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: در اکثر مجامع انتخاباتی، یک یا چند کاندیدا حضور دارند که در نهایت یک نفر به عنوان رئیس هیئت انتخاب می‌شود، اما اگر هیئتی بخواهد رشد پیدا کند، باید همه رقبا و مخالفان را نیز به سمت خود جذب کند و از ظرفیت آن‌ها برای پیشبرد اهداف هیئت استفاده کند.

وی یادآور شد: زمانی که یک جامعه ورزشی در کنار هم قرار می‌گیرند و حرکت می‌کنند، قدرت بسیار بیشتری دارند و موفق‌تر خواهند بود.

حاتمی در ادامه گفت: هیئت‌های ورزشی موظف به توسعه رشته‌های زیرمجموعه خود هستند و در این راه باید به جایگاه شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند. ظرفیت‌های آنها را ببینند تا از دل آن‌ها قهرمانان و نخبه‌های بزرگی شناسایی شوند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در اکثر شهرستان‌های استان زیرساخت رشته‌های مختلف وجود دارد، لذا زمینه رشد و توسعه ورزش در همه شهرستان‌ها تقریباً فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: برگزاری مسابقات قهرمانی استان، لیگ‌های استانی، برنامه‌های استعدادیابی، پرورش نخبگان و … باید مورد توجه همه هیئت‌های ورزشی قرار گیرد.

نظر شما