شناسهٔ خبر: 67265741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس فدارسیون ترای اتلون:

کرمانشاه از پایگاه‌های «ترای اتلون» ایران است

فاطمه احمدیان

رئیس فدراسیون ترای اتلون وضعیت زیرساخت و امکانات ترای اتلون در کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کرمانشاه از پایگاه‌های ترای اتلون ایران است.

صاحب‌خبر -

محمدکاظم حججی، امروز(۳۰ خرداد) در مجمع انتخابات ریاست هیات ترای اتلون استان کرمانشاه، با اشاره به شرایط خوب ترای اتلون کرمانشاه در سال‌های گذشته، اظهار کرد: در دوره قبل ریاست این هیات زیرساخت و امکانات بسیار خوبی برای رشته ترای اتلون در کرمانشاه ایجاد شد. 

وی افزود: باتوجه به وجود این زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوبی که کرمانشاه در رشته ترای اتلون دارد، این استان یکی از پایگاه‌های ترای اتلون کشور به شمار می‌رود و توجه ویژه‌ای روی آن داریم. 

رئیس فدراسیون ترای اتلون ادامه داد: در سطح کشور چند استان قهرمان خیز در رشته ترای اتلون وجود دارد که کرمانشاه نیز یکی از این استانها محسوب می‌شود و از قهرمانان آن می‌توان به پارسا محجوب و ساسان مالمیر اشاره کرد. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مسائلی که در سالهای اخیر این هیات داشته، انتظار می‌رود با همدلی و همکاری و نیز انجام برنامه‌های استعدادیابی دوباره به جایگاه قهرمانی خود بازگردد. 

حججی در ادامه به انتخاب مهدی حقی به عنوان رئیس جدید هیات ترای اتلون کرمانشاه اشاره کرد و خطاب به او گفت: به وعده هایی که در مجمع در خصوص حاکم کردن اخلاق گرایی، استفاده از خرد جمعی و جذب اسپانسر داده‌اید، عمل کنید و همه ظرفیت‌ها را برای رشد این رشته بکارگیری کنید. همچنین به منظور توسعه، رشد و پویایی این رشته با سایر ارگانها مانند نیروهای مسلح همکاری داشته باشید.

هیات‌های ورزشی به شهرستانها توجه ویژه کنند

به گزارش ایسنا، منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز توصیه هایی به هیات‌های ورزشی استان بویژه هیات ترای اتلون داشت و اظهار کرد: همه هیات های ورزشی ملزم هستند مجامع سالیانه خود را به صورت منظم برگزار کنند تا در آن عملکرد هیات، وضعیت رشته های زیرمجموعه، نقاط ضعف و قوت آنها مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد. 

وی تاکید کرد: برگزاری مجامع سالیانه به هیات‌های ورزشی کمک می‌کند تا مشکلات خود را مورد بررسی قرار دهند و از طرفی قهرمانان، داوران، مربیان و روسای هیات‌های شهرستانی نیز مطالبات خود را بیان خواهند کرد. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: در اکثر مجامع انتخاباتی، یک یا چند کاندیدا حضور دارند که در نهایت یک نفر به عنوان رئیس هیات انتخاب می‌شود، اما اگر هیاتی بخواهد رشد پیدا کند، باید همه رقبا و مخالفان را نیز به سمت خود جذب کند و از ظرفیت آنها برای پیشبرد اهداف هیات استفاده کند. 

وی یادآور شد: زمانی که یک جامعه ورزشی در کنار هم قرار می‌گیرند و حرکت می کنند، قدرت بسیار بیشتری دارند و موفق‌تر خواهند بود. 

حاتمی در ادامه گفت: هیات‌های ورزشی موظف به توسعه رشته های زیرمجموعه خود هستند و در این راه باید به جایگاه شهرستانها توجه ویژه‌ای داشته باشند. ظرفیت‌های آنها را ببینند تا از دل آنها قهرمانان و نخبه های بزرگی شناسایی شوند. 

وی اضافه کرد: خوشبختانه در اکثر شهرستانهای استان زیرساخت رشته‌های مختلف وجود دارد، لذا زمینه رشد و توسعه ورزش در همه شهرستانها تقریبا فراهم شده است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآورشد: برگزاری مسابقات قهرمانی استان، لیگ‌های استانی، برنامه های استعدادیابی، پرورش نخبگان و ... باید مورد توجه همه هیات‌های ورزشی قرار گیرد. 

انتهای پیام 

نظر شما