شناسهٔ خبر: 67270094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پاسخ نویدکیا به مورایس:

من را از سپاهان کنار نگذاشتند!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از حریف فردای تیمش در فینال جام حذفی به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های ایران یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام حذفی مقابل سپاهان اظهار داشت: شاید بازی آخرمان در جام حذفی جذابیتی نداشته باشد، چون فینال است و هر دو تیم می‌خواهند این بازی را ببرند و با تمرکز بالا بازی می‌کنند. هر دو تیم برنامه‌ریزی زیادی انجام دادند و تلاش می‌کنند قهرمان شوند، چون افتخاری است که همیشه برای اعضای دو تیم باقی می‌ماند. ما با یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم. سپاهان تیم فوق‌العاده‌ای است که کادر فنی و بازیکنانی دارد که در هر تیمی باشند به درد آن تیم می‌خورند. ما باید با تمرکز بالا بازی کنیم، چون خیلی زحمت کشیدیم.

شاید تنها تیمی باشیم که با تلاش خودمان به فینال رسیدیم
وی ادامه داد: ما شاید تنها تیمی باشیم که با افتخار به این مرحله رسیدیم و با تلاش خودمان به فینال راه پیدا کردیم. ما با تمام تیم‌های لیگ برتری بازی کردیم و افتخاری است که به اینجا رسیدیم. واقعیت این است که الان وقت پاداش برای هر دو تیم است و هر تیمی که تلاش بیشتری کند و تمرکز داشته باشد قهرمان می‌شود و ما هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این کار را انجام دهیم.

من را از سپاهان کنار نگذاشتند، خودم جدا شدم
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به یادآوری این موضوع که تقابل تیمش با سپاهان جذاب است و اینکه آسیا او هم به این موضوع فکر می‌کند، تصریح کرد: واقعاً گفتنش سخت است، چون همین که در اراک بازی ما تمام شد و بعد از آن فهمیدم که سپاهان به فینال رسیده است، تا به امروز مغزم درگیر است، اما بحث حرفه‌ای است و من باید کارم را انجام دهم و قطعاً تلاش می‌کنم که به تیمم کمک کند. در بازی قبلی سرمربی آن تیم یک مصاحبه‌ای کرد و گفت که نویدکیا می‌خواهد نشان دهد رفتن و کنار گذاشتن او از این تیم اشتباه بوده است. واقعیت این است که من را کنار نگذاشتند و خودم رفتم و بحث‌های دیدگاهی بود. من هیچ وقت نمی‌خواستم درباره این موضوعات صحبت کنم، اما هیچ وقت درباره سپاهان، سرمربی‌اش و مسئولانش چه زمانی که بازی می‌کردم و چه زمانی که مربیگری کرده‌ام، صحبت نکرده‌ام. من باید احترام بگذارم و رفتنم فقط به دلیل تفاوت دیدگاهی بود که داشتیم. در آن سال هشت یا 9 بازیکن قراردادشان تمام شد و من به هیئت مدیره گفتم فقط دو بازیکن‌ را لازم داشتم و جالب است که با همان دو بازیکن هم بحث‌شان خیلی بد شروع شد و من به این نتیجه رسیدم که دیدگاه باشگاه با من همخوانی ندارد و من دیگر به باشگاه نرفتم و حتی استعفایی به باشگاه ندادم.

فردا نیم‌نگاهی به هواداران سپاهان دارم و فقط به خودم فکر نمی‌کنم
نویدکیا همچنین خاطر نشان کرد: برای من مهم است که تیمم کیفیت خوبی داشته باشد. من در این چند روز می‌بینم که بازیکنان با چه کیفیت و تمرکز بالایی تمرین می‌کنند. همه اعضای تیم درک کردند که من چه حسی نسبت به این بازی دارم و قطعاً تمام تلاشم را می‌کنم که بازی را ببریم. قطعاً من نیم‌نگاهی به هواداران سپاهان دارم و نمی‌توانم بگویم فقط به خودم فکر می‌کنم. من از بچگی در سپاهان بودم و با این تیم قهرمانی‌های زیادی آوردم و سال‌ها تمام پیشنهادهایی که از تیم‌های پایتخت داشتم به خاطر این حس خوبی که داشتم رد می‌کردم. الان شغلی را انتخاب کردم که این واقعیت‌ها وجود دارد و یک روزهایی چنین مسائلی پیش می‌آید که روبه‌روی هواداران سپاهان بازی کنم. اگر قهرمان شوم آنها را درک می‌کنم، اما برای تیمم و هوادارانش خوشحال می‌شوم. اگر سپاهان هم قهرمان شود مبارک‌شان باشد و برای آنها بهترین‌ها را آرزو دارم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به این موضوع که در آستانه فینال مدام راجع به مسائل و حاشیه‌های این تیم صحبت می‌شود، گفت: می‌دانم که بحث زیاد است، اما این مسائل برای زمانی است که هیچکدام از کسانی که الان در این باشگاه کار می‌کنند، در آن زمان نبودند و نمی‌دانیم کدام مسئله حقیقت دارد و کدام نه. فکر می‌کنم این مسائل در بازی فینال تأثیری ندارد، الان به زمانی رسیدیم که یک گام آخر برای هر دو تیم است و یک افتخار به دست بیاورند. شاید در بازی قبلی این مسائل در تیم تأثیرگذار بود، ولی الان بازی آخر است و امیدواریم که بازیکنان به این مسائل فکر نکنند که قطعاً فکر نمی‌کنند.

تا روزی که بازی‌ها تمام نشود با هیچ تیمی صحبت نمی‌کنم
نویدکیا راجع به ادامه همکاری‌اش با مس رفسنجان برای فصل آینده گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم دو سه باشگاه با من تماس گرفتند، ولی من گفتم که تا روزی که بازی‌ها تمام نشود من با هیچ تیمی صحبت نمی‌کنم. بعد از آن اگر باشگاهی بخواهد با من همکاری کند صحبت می‌کنم. درباره مس رفسنجان باید بگویم که من با مدیرعامل صحبت کردم و با هم به توافقات نسبی رسیدیم، البته منوط به این شد که درباره بودجه با شرکت به یک جمع‌بندی مهم برسند و امیدوارم این اتفاق بیفتد و همکاری کنیم، چون اینجا حس خوبی دارم و مردم شهر هم احترام می‌گذارند، اما اگر شرایط بودجه‌ای به نتایج خوبی نرسد مطمئناً نمی‌توانند تیم خوبی درست کنند و باید شرمنده باشگاه و هوادارانش باشم.

بازیکنان به چیزی جز انجام یک بازی خوب و قهرمانی فکر نمی‌کنند
وی در واکنش به این موضوع که عدم حضور در لیگ قهرمانان آسیا در صورت قهرمانی جام حذفی، تأثیری در روند این تیم ندارد، گفت: قطعاً تأثیر دارد، ولی چون بازی فینال است و یک افتخار برای همه و حتی اگر باشگاه‌های آسیا هم نروند یک اعتبار مهم است که همه دوست دارند این رزومه کاری را داشته باشند، تمام تلاش‌شان را می‌کنند. فردا بازیکنان من به هیچ چیزی جز اینکه یک بازی خوب انجام دهند و قهرمان شوند، فکر نمی‌کنند.

جاه‌طلبی مالی نه اما جاه‌طلبی شغلی دارم
نویدکیا در پاسخ به این پرسش که در فینال چقدر جاه‌طلبی دارد تا تیمش قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: شاید خیلی‌ها بگویند ما به فینال رسیدیم و شما بهترین نتیجه را گرفتید و تا الان این اتفاق نیفتاده است و همه تعریف کنند. من در زندگی ورزشی‌ام جاه‌طلبی مالی زیاد ندارم، اما جاه‌طلبی شغلی خیلی دارم و قطعاً دلم می‌خواهد قهرمان شوم و با همه وجود تلاش می‌کنم. اینجا می‌گویم که به خاطر دیدگاه فنی‌ام هم شده فردا قهرمان شویم و بازیکنان هم این موضوع را می‌دانند و اینکه بگوییم نشد نشد، مهم نیست، نه.

همیشه دوست دارم تیمم فوتبال هجومی بازی کند
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این سؤال که ممکن است فردا شیوه بازی تیمش را عوض و دفاعی بازی کند، گفت: نه، اصلا. من همیشه دلم می‌خواهد تیمم آن سبکی که دوست دارم بازی کند، الان هم همینطور است. درست است که در بازی ممکن است تصمیماتی بگیرم، ولی اینکه تغییری ایجاد کنم و یک بازی نتیجه بگیریم، نه. همیشه دوست دارم تیمم فوتبال هجومی بازی کند و در پنج شش ماهی هم که در مس بودم بازیکنان به این نتیجه رسیدند و فردا نیز همان کاری که باید انجام دهیم، می‌کنیم.

وی راجع به بازیکن مصدوم و محروم تیمش گفت: ما فقط در بازی فردا ترکمان را در اختیار نداریم.

آینده منتظر محمد با ما نیست
نویدکیا در پایان درباره شرایط منتظر محمد برای فصل آینده خاطر نشان کرد: منتظر بازیکن ما نیست، او بازیکن استقلال است و بعداً خودش و باشگاهی که قرارداد دارد باید تصمیم بگیرد. او اگر با استقلال به جمع‌بندی نرسید و دوست داشت می‌تواند اینجا بماند، آینده‌اش با خودش است و با ما نیست.

258 258

نظر شما