شناسهٔ خبر: 67269864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

واکنش مورایس به سرمربی‌گری تیم‌ ملی کره جنوبی: همه چیز ممکن است!

کیوان پورباقری

سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد فینال جام حذفی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سپاهان و مس رفسنجان فردا (پنجشنبه) در چارچوب فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بعد از ظهر همگی بخیر. بازی آخر امسال است. امیدوارم از تمامی بازی‌هایی که داشتیم لذت برده باشید. امیدوارم به غیر از لیگ در جام حذفی هم از کیفیتی که تمامی تیم‌ها داشتند، لذت برده باشید.

او افزود: امیدوارم فردا مسئولان برگزاری بازی شرایط خوبی را ایجاد کنند و جوی که در ورزشگاه برقرار است فرهنگ تماشاگران ایرانی را نشان دهد. در فینال جام حذفی هستیم که دو تیم باکیفیت با هم بازی می‌کنند. امیدوارم نماینده خیلی خوبی باشیم و بازی باکیفیتی ببینید.

مورایس درباره این که آیا عملکردش روی نیمکت سپاهان با نتیجه فردا سنجیده می‌شود، گفت: راه‌های متفاوتی است که بخواهیم به زندگی نگاه کنیم و این هم یک راه است.

سرمربی سپاهان درباره شایعات پیرامون آینده‌اش و پیشنهاد از فدراسیون کره جنوبی گفت: درمورد خیلی چیزها بعد و قبل از بازی صحبت وجود دارد. من به همه حتی شایعات احترام می‌گذارم. من فعلا اطلاعی ندارم و نمی‌دانم، این فوتبال است و همه چیز امکان دارد. از چیزی خبر نداریم تا آن اتفاق بیفتد.

او در پاسخ به این سوال که آیا آینده‌اش در سپاهان بستگی به نتیجه بازی فردا دارد یا خیر، عنوان کرد: هیچ بستگی‌ ندارد. از نظر من هیچ بستگی ندارد. فردا فینال جام حذفی است و آینده من بستگی به کیفیت من دارد. من اینطور می‌بینم. شاید کیفیت من از نظر برخی به بازی فردا بستگی داشته باشد که احترام می‌گذارم. من راحتم و هیچ مشکلی با هر اتفاقی که بیفتد ندارم.

او درباره رویارویی با محرم نویدکیا به عنوان یکی از اسطوره‌های سپاهان گفت: برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. برای خودم هم آرزوی موفقیت می‌کنم و احترام خاصی برای ایشان قائل هستم.

مورایس درباره برد تیم ملی پرتغال مقابل جمهوری چک و همینطور بازی‌های یورو ۲۰۲۴ گفت: همیشه مهم است که اینطور رقابت‌ها با برد شروع شود. می‌دانید که این روزها در اروپا برنامه ریزی و ساختار تیم‌ها چطور است. همیشه این مهم است که بازی اول را شروع کنید و هیچ حریف ساده‌ای در این تورنمنت وجود ندارد. مهم است که پرتغال این کیفیت را داشت که برنده شود، حتی در دقایق آخر.

"کیفیت سپاهان در این فصل راضی بودید؟" مورایس پاسخ داد: بابت اتفاقاتی که در طول فصل افتاد، خوشحال نیستم. به عنوان یک شخص خوشحال نیستم ولی امیدوارم برای همه آینده خوبی وجود داشته باشد. نمی‌توانم بگویم اگر این اتفاقات نمی‌افتاد چه می‌شد، ما با اگر و اما بازی نمی‌کنیم ولی بهترین خودمان را ارائه دادیم و بابت این خیالمان راحت است.

سرمربی سپاهان درباره شرایط کیفیت زمین بازی فردا و وجود VAR گفت: نه سپاهان که فوتبال ایران به چنین زمین با کیفیتی نیاز دارد. نه چمن با کیفیت که ورزشگاه باکیفیت تا بتوانید برای لیگ ایران ارزش بگذارید. این چمن خوب می‌تواند به شما اجازه بدهید که ظرفیتی که دارید را به نمایش بگذارید. خوشحالم که VAR وجود دارد چون از اشتباهات انسانی جلوگیری می‌کند. من دنبال یک دنیای با عدالت برای همه هستم و از این بابت خوشحالم.

"سپاهان فردا هجومی خواهد بود یا تدافعی؟" سرمربی سپاهان گفت: شاید فردا یک مقدار دفاعی‌تر بازی کنیم.

مورایس درباره غیبت دابو در بازی فردا گفت: یکی نگران هافبک‌های تهاجمی است و دیگری نگران هافبک‌های تدافعی. خودم به شخصه نگران بازی فردا مقابل مس رفسنجان هستم. بیشتر آن بالانس مهم است، اینکه بیشتر توپ را در اختیار داشته باشید، کمتر دفاع می‌کنید. ما برای فردا برنامه داریم. اگر دابو بازی نکند، بازیکنانی هستند که بخواهند جایگزین شوند. اسدی را هم یک هافبک نمی‌بینم و بیشتر تهاجمی می‌بینم و بازیکن داریم که در این پست بازی کنند و در بعضی از لحظات یکسری شرایط بهتری داشتند. اسدی الان یک هفته است که از مصدومیت سه هفته‌ای برگشته است. حسین نژاد و عباس حبیبی هافبک های جوان خوبی هستند و می‌توانند بازی کنند.

مورایس در پایان گفت: از تمامی شما ممنون هستم و امیدوارم که موفق باشید. برای فوتبال ایران هم آرزوی موفقیت دارم. این خداحافظی برای این فصل است.

انتهای پیام

ادامه دارد..

نظر شما