شناسهٔ خبر: 67270519 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آینده من هیچ ربطی به بازی فینال حذفی ندارد

مورایس: از پیشنهاد کره جنوبی اطلاعی ندارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز امیدواری کرد که فینال جام حذفی مسابقه‌ای تماشاگرپسند باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار فینال برابر مس رفسنجان اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بعد از ظهر همگی بخیر. بازی آخر امسال. امیدوارم لذت برده باشید و دیگر به آخر رسیده‌ایم. امیدوارم از نمایش‌هایی که در لیگ برتر و جام حذفی ارائه شده همگی لذت برده باشید.
او سپس با اشاره به میزبانی ورزشگاه آزادی اضافه کرد: امیدوارم سازماندهی‌ای که قرار است انجام بشود، راحتی را برای مردمی که به استادیوم می‌آیند فراهم کند و امیدوارم جوی که در استادیوم حاکم می‌شود هم فرهنگ ما را نشان بدهد. یک‌بار دیگر می‌گویم فینال جام حذفی بین دو تیم خوب و با کیفیت. امیدوارم نماینده خوبی برای کشور باشیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

ویدئو: 345858

اولین سوال از مورایس این بود که عملکرد او طی دو سال حضورش در سپاهان با پیروزی در بازی فردا سنجیده خواهد شد. او در واکنش به این سوال که آیا این موضوع را قبول دارد یا خیر اینطور واکنش بسیار کوتاهی با دو جمله داشت: راه‌های متفاوتی هست که به زندگی نگاه کرد و این هم یک راه است.
سوال بعدی از مورایس درباره احتمال جدایی‌اش از سپاهان و پیوستن او به کره‌جنوبی به عنوان سرمربی بود. او در واکنش به این سوال گفت: همیشه شایعات درباره خیلی چیزها هست و مردم می‌توانند صحبت کنند. بعد از بازی قبل از بازی. من احترام می‌گذارم. حتی به شایعات. من اطلاعی ندارم ولی به هر حال فوتبال است و می‌تواند هر اتفاقی بیفتد. در واقع زمانی می‌توانیم مطمئن باشیم که آن اتفاق رخ بدهد.

خبرنگار سپس سوال خود را شفاف‌تر کرد و از مورایس پرسید که آیا در صورت پیروزی در فینال به کار خود ادامه می‌دهد و در صورت شکست از ایران می‌رود؟ مورایس در واکنش به این سوال گفت: اصلا از نظر من به هیچ عنوان به این موضوع بستگی ندارد. فردا یک بازی جام حذفی است و آینده من هیچ بستگی‌ای به بازی فردا ندارد. آینده من بستگی به کیفیت من دارد. این حداقل شیوه‌ای است که من فکر می‌کنم. از نگاه برخی‌ها شاید کیفیت من بستگی به نتیجه بازی فردا داشته باشد که من احترام می‌گذارم و مشکلی هم ندارم. 

2025504

از مورایس درباره محرم نویدکیا به عنوان اسطوره سپاهان پرسیدند و او برای سرمربی مس رفسنجان آرزوی موفقیت کرد و گفت: آرزوی موفقیت می‌کنم برای ایشان. همانطور که برای خودم آرزوی موفقیت می‌کنم. احترام خاصی برای ایشان قائل هستم.
از مورایس درباره یورو 2024 و پیروزی پرتغال در بازی اول مقابل چک پرسیدند که به سختی رقم خورد. او در واکنش به این سوال اینطور تیم ملی کشورش را مورد ارزیابی قرار داد: همیشه مهم است که اینطور رقابت‌ها با برد شروع شود. کیفیت‌ها، برنامه‌ریزی، ساختار و سایر مسائل در اروپا مشخص است. همانطور که گفتم در این رقابت شروع خیلی مهم است. هیچ حریف ساده‌ای در این تورنمنت وجود ندارد و پرتغال کیفیت لازم برای پیروزی را داشت. 
از مورایس پرسیدند که آیا در فاصله یک بازی مانده تا پایان رقابت‌های فصل از عملکرد خودش و شاگردانش رضایت دارد یا خیر که او در واکنش به این سوال گفت: واضح است بابت اتفاقاتی که در طول فصل رخ داد خوشحال نیستم. به عنوان یک شخص خوشحال نیستم. امیدوارم برای همه آینده خوبی باشد. نمی‌توان اینطور صحبت کرد و اما و اگر کرد. ما با اگر زندگی نمی‌کنیم. اما به نظرم کیفیت لازم را نداشتیم تا از پس مشکلاتی که برایمان ایجاد شد برآییم. البته بهترین خودمان را ارائه کردیم.

2019717

سوال بعدی از مورایس درباره برگزاری بازی با وی ای آر، چمن ورزشگاه و داوری بود و سرمربی سپاهان در واکنش به این سوالات گفت: فکر می‌کنم نه فقط سپاهان که فوتبال ایران نیاز به چمن با کیفیت دارد. نه تنها چمن با کیفیت که استادیوم با کیفیت که بتوانیم برای لیگ ایران ارزش بگذاریم. برای همه. به نوعی می‌توان گفت آن چمن خوب به شما اجازه می‌دهد ظرفیت خوبی که دارید را به نمایش بگذارید.
او سپس با اشاره به وی ای آر اضافه کرد: خوشحالم که وی ای آر هست چون از اشتباهات انسانی جلوگیری می‌کند. من دنبال یک دنیای باعدالت هستم. نه فقط برای خودم که برای همه و خوشحالم که در بازی فردا وی ای آر داریم.
از مورایس درباره شیوه بازی سپاهان در بازی با مس رفسنجان پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: اگر اینطور می‌گویید، شاید قرار بوده کمی دفاعی‌تر بازی کنیم. یک نفر‌ نگران هافبک‌های تهاجمی‌ فرداست و شما نگران جایگزین یک بازیکن در بازی فردا هستید و من به کل تیم در‌ بازی فردا مقابل مس رفسنجان فکر می‌کنم زیرا تعادل در‌ بازی فردا برایمان مهم است؛ هرچه بیشتر توپ داشته باشید، کمتر دفاع می‌کنید، برای اتفاقات فردا راه حل‌هایی داریم.

ویدئو: 345860

او سپس در خصوص محرومیت برخی بازیکنان در بازی فردا نظیر دابو هم مورد سوال قرار گرفت و گفت: اگر دابو فردا بازی نکند، بازیکن جایگزین داریم. اسدی را هافبک نمی‌بینم و برای من بازیکن تهاجمی است. بازیکن داریم که در این پست بازی کنند، اسدی تنها یک هفته است که از مصدومیت ۳ هفته‌ای برگشته است. در کنار آنها، حسین‌نژاد را داریم که او را باور دارم؛ حسین‌نژاد و حبیبی هافبک‌های جوان خیلی خوبی هستند و هر دو می‌توانند بازی کنند.

نظر شما