شناسهٔ خبر: 67269351 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله راکتی حزب الله به شمال سرزمین‌های اشغالی

رزمندگان حزب الله لبنان مواضع دشمن صهیونیست در شهر کریات شمونا را هدف قرار دادند.

صاحب‌خبر -

گرچه رژیم صهیونیستی از شدت خشم در حال کشیدن خط و نشان برای حزب الله لبنان است، اما این جنبش به دلیل قدرت بالای نظامی و تکیه بر موشک‌های مختلفی که در اختیار دارد به صورت روزانه مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار داده و به کابوسی برای این رژیم تبدیل شده است. 

به گزارش الجزیره، در جدیدترین اقدام حزب الله علیه دشمن صهیونیست، رزمندگان این جنبش شمال سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات راکتی خود قرار دادند. 

پس از حمله راکتی حزب الله، صدای آژیر خطر در شهر کریات شمونا در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمد. 

این جنبش در گزارشی با اشاره به موفقیت آمیز بودن این حمله، از هدف قرار دادن مرکز فرماندهی لشکر ۷۶۹ شرقی ارتش رژیم صهیونیستی در این شهر خبر داد. 

نشریه تایمز آو اسرائیل با تایید خبر حمله راکتی حزب الله اعلام کرد: این حمله باعث وارد آمدن خسارات به مناطق مختلف شهر کریات شمونا شد. با این حال، تاکنون گزارشی پیرامون تلفات انسانی در این حمله گزارش نشده است. 

مقامات صهیونیست هشدار داده‌اند در صورتی که جنگ همه جانبه با حزب الله آغاز شود، این جنبش لبنانی را نابود خواهند کرد. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که ۸ ماه جنگ غزه و ریختن ده‌ها هزار تن بمب بر روی این باریکه تاکنون منجر به نابودی حماس به عنوان یکی از اهداف اصلی تل آویو نشده است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

برچسب‌ها:

نظر شما