شناسهٔ خبر: 67269265 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، نمازجمعه این هفته تهران، اول تیرماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

درب‌های مصلی از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌شود و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

اولین سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه به مناسبت هفته قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول محترم قوه قضائیه و دیگر سخنران این هفته به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران، مهدی چمران خواهد بود.

مجموعه‌هایی که این هفته در آستانه شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی و یارانش و هفته قوه قضاییه در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران محترم حضور دارند، عبارتند از:

• دیوان عدالت اداری

• سازمان بازرسی کل کشور

• مرکز توسعه حل اختلاف

• سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور

• سازمان تعزیرات حکومتی دادگستری کل

• دادسرای عمومی و انقلاب استان تهران

• سازمان قضایی نیرو‌های مسلح

• اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه

همچنین این هفته از دیگر مجموعه‌ها ازجمله؛ شهرداری تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و فرمانداری تهران هم برای خدمت رسانی به نمازگزاران حضور دارند.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته به مناسبت سالروز آسمانی شدن شهید عالیقدر مصطفی چمران، کتاب «مرگ از من فرار می‌کند» نوشته فرهاد خضری معرفی می‌شود. در این کتاب که روایت فتح آن را منتشر کرده است، خاطراتی از زندگی پررمز و راز عارف کم‌نظیر جبهه‌ها از آمریکا تا لبنان، از پاوه تا سوسنگرد، از اهواز تا دهلاویه و از زمین تا آسمان روایت می‌شود.

نامه‌های خواندنی مصطفی به خدا، داستان زندگی عاشقانه او با همسرش، روایت شجاعت‌ها و کرامات مصطفی از زبان همسر، همرزمان و دوستانش نیز در این کتاب آمده است.

کتاب «مرگ از من فرار می‌کند» با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه در محوطه شرقی در ضلع شرقی شبستان در معرض انتخاب علاقمندان می‌باشد.

ضمناً آیین امضای کتاب بعد از برنامه نمازجمعه، با حضور برادر ارجمند شهید، مهدی چمران در محل غرفه کتاب آدینه برگزار خواهد شد.

مهد معارفی آدینه و کانون دانش آموزی در طبقه دوم مصلای امام خمینی (ره) هر هفته میزبان کودکان و نوجوانان دختر و پسر در بخش‌های مختلف، قرآنی، علمی، مهارتی، بازی و سرگرمی می‌باشند.

همچنین فرصت استفاده از مشاوره ازدواج، خانواده و کودک توسط متخصصین «مرکز مشاوره عطر زندگی» در حاشیه نماز جمعه برای نمازگزاران محترم فراهم می‌باشد.

به مناسبت هفته ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر پویش «یک پیمانه بیشتر» برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند ظروف یکبار مصرف مزین به ذکر مبارک امام (ع) را دریافت و با اطعام در این روز در این پویش شرکت نمایند.

همچنین به منظور گرامی‌داشت سادات گرانقدر پویش تکریم سلاله نور نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما