شناسهٔ خبر: 67269095 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگیری مخلان نظم و عاملان درگیری در پارک قوناخلار مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری ۲ نفر مخل نظم و عاملان درگیری که باعث رعب و وحشت مردم در پارک قوناخلار این شهرستان شده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی اسدیان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه تعدادی مخل نظم و امنیت در پارک قوناخلار مرند اقدام به قدرت نمایی و اخلال در نظم و امنیت و همچنین درگیری ایجاد کرده‌اند بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرارگرفت.

وی افزود:ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند برای بررسی موضوع در محل حاضر و مشاهده کردند که ۲نفر با حالت غیر طبیعی باعث ایجاد نزاع و درگیری و وحشت در محل شده اند که یکی از مخلان نظم در حین دستگیری در حالت غیر عادی و قمه به دست به طرف یکی از ماموران کلانتری حمله ور شده و قصد آسیب رساندن به وی را داشت که با عکسی العمل سریع و هوشمندانه ماموران کلانتری هر ۲ متهم زمین گیر ودر محل دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس همیشه آماده خدمت به مردم و برخورد پلیس نسبت به بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه جدی و مقتدرانه است چرا که امنیت، خط قرمز پلیس است و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و اخلال در نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما