شناسهٔ خبر: 67268985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری همایش نخبگان بسیج اقشار خوزستان با موضوع «تبیین نحوه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی»

مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: همایش نخبگان بسیج اقشار سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با با موضوع «تبیین نحوه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ملک پور مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان در حاشیه همایش نخبگان خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج گفت: این همایش در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نخبگان، اساتید، هیئت های اندیشه ورز و مجامع بسیجیان مرکز استان برگزار شد.

او هدف از برگزاری این مراسم را «تبیین نحوه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی» دانست و افزود: انتظار می رود بتوانیم وظایف خود را در این خصوص به نحو احسن انجام بدهیم.

سرهنگ ملک پور در خصوص عمل به این وظایف توضیح داد: نقش آفرینی و اثرگذاری جهت مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه اصلح و برتر وظیفه نخبگان در این موقعیت است.

حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز ضمن تجلیل از احساس تکلیف نخبگان در این مقطع حساس، بر پیروی از ولایت و سیره اهل بیت(ع) در دفاع از مظلوم و احقاق حق ملت فلسطین تاکید نمود و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب گزینه اصلح را مهمترین وظیفه آحاد مردم دانستند.

در پایان از تعدادی از مدیران بسیج اقشار استان که در جهاد تبیین، تلاش های مستمر و مفیدی داشته اند تقدیر شد.

نظر شما