شناسهٔ خبر: 67268973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

ماجرای نقص فنی قطار تهران مشهد و حبس مسافران در واگن‌های قطار چیست؟/ عکس ماجرای نقص فنی قطار تهران مشهد و حبس مسافران در واگن‌های قطار چیست؟/ عکس

به گزارش شبکه شرق، قطار تهران به مشهد، از مبدا «همدان»، شب گذشته، با ۲ ساعت تاخیر یعنی ساعت ۲۳ ایستگاه همدان را ترک کرد؛ این در حالی است که قطار بعد از ایستگاه گرداب در استان «سمنان»، به دلیل بروز آنچه مشکل فنی در دیزل عنوان شده است، حدود چندین ساعت است که متوقف شده است. قطار تهران به مشهد بعد از

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، قطار تهران به مشهد، از مبدا «همدان»، شب گذشته، با ۲ ساعت تاخیر یعنی ساعت ۲۳ ایستگاه همدان را ترک کرد؛ این در حالی است که قطار بعد از ایستگاه گرداب در استان «سمنان»، به دلیل بروز آنچه مشکل فنی در دیزل عنوان شده است، حدود چندین ساعت است که متوقف شده است.

قطار تهران به مشهد بعد از ایستگاه گرداب استان «سمنان» به دلیل بروز آنچه مشکل فنی در دیزل عنوان می‌شود، حدود ۶ ساعت است که متوقف شده است.

نقص فنی قطار تهران به مشهد در ایستگاه «گرداب» استان «سمنان» سبب حبس حدود ۶ساعته مسافران در قطار شد؛ اگر چه به گفته مدیرکل راه‌آهن شمال شرق یک کشور، این نقص فنی رفع شده است.

قطار مسافری قطار تهران به مشهد از مبدا همدان، به دلیل نقض فنی در دیزل، حدود ۶ ساعت است که در ایستگاه «گرداب» استان سمنان متوقف شده است.

یکی از مسافران این قطار گفت: «قطار تهران به مشهد، از مبدا همدان، شب گذشته، با ۲ ساعت تاخیر یعنی ساعت ۲۳ ایستگاه همدان را ترک کرد.»

او  ادامه داد: «این در حالی است که قطار بعد از ایستگاه گرداب (سمنان) به دلیل بروز آنچه مشکل فنی در دیزل عنوان می‌شود، حدود ۶ ساعت است که متوقف شده است.»

این مسافر با بیان این‌که سیستم تهویه قطار قطع است و مسافران نمی توانند از سرویس‌های بهداشتی استفاده کنند، گفت: «این قطار برای شرکت بن‌ریل است و قرار است از ایستگاه سمنان برای قطار دیزل ارسال کنند.»

او بیان کرد: «در حال حاضر، حدود ۶ ساعت است که در قطار حبس شده‌ایم و به دلیل کار نکردن تهویه حال تعدادی از مسافران مسن و خردسال مناسب نیست.»

نقص فنی قطار تهران مشهد

نقص فنی قطار تهران مشهد رفع شد

نقص فنی قطار تهران به مشهد در ایستگاه «گرداب» استان «سمنان» سبب حبس حدود ۶ساعته مسافران در قطار شد؛ اگر چه به گفته مدیرکل راه‌آهن شمال شرق یک کشور، این نقص فنی رفع شده است.

در پی تماس حاکی از حبس ۶ساعته مسافران قطار بن ریل همدان و مشهد در ایستگاه گرداب، با خبرنگاران موضوع در تماس تلفنی با مدیرکل راه‌آهن شمال شرق یک کشورمطرح شد.

یکی از مسافران این قطار که متعلق به شرکت «بن‌ریل» است، با بیان اینکه قطار همدان به مشهد، از مبدا همدان، با ۲ ساعت تاخیر یعنی ساعت ۲۳ این شهر را ترک کرده‌است، گفت: «نقص فنی و قطع سیستم تهویه، مسافران این قطار را با مشکلات بهداشتی و تنفسی مواجه کرده است. در حال‌ حاضر، ۶ ساعت است که در قطار حبس شده‌ایم، و حال تعدادی از مسافران مسن و خردسال مناسب نیست.»

فرشاد زادخور، مدیرکل راه‌آهن شمال شرق با تایید اصل خبر بیان کرد: «قطار مسافربری «تهران به مشهد» از مبدا همدان، به‌دلیل نقص فنی، در ایستگاه گرداب متوقف شده بود.»

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق، تاکید کرد: «پس‌از رفع این مشکل، قطار در حرکت است و تا دقایقی دیگر به ایستگاه دامغان خواهد رسید.»

منبع: sharghdaily-934660

نظر شما