شناسهٔ خبر: 67268906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

آگوئرو:

مسی و اینتر میامی می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: مسی از زمان انتقال رایگان خود به اینتر میامی پس از ترک پی اس جی، لیگ آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است. ستاره آرژانتینی فصل گذشته با اینتر میامی برای اولین بار قهرمان لیگ کاپ شد و در حال حاضر تیمش را به صدر جدول کنفرانس شرق در فصل جاری رسانده است. برنده جام جهانی با درخشش خود چندین رکورد را شکسته است و در حال حاضر در 12 بازی خود برای اینتر میامی در فصل 2024، 12 گل و 9 پاس گل به ثبت رسانده است.
آگوئرو، فرم خوب مسی باعث شده تا دوست صمیمی و همبازی سابق او در تیم ملی آرژانتین، در مورد اینکه اگر مسی 36 ساله و تیم اینتر میامی به جای ام‌ال‌اس در لیگ برتر بازی می‌کردند چه اتفاقی می‌افتاد، گمانه‌زنی کند. آگوئرو که در دوران حرفه‌ای خود پنج بار با منچستر سیتی قهرمان لیگ برتر شد، بر این باور است که با حضور مسی در تیم، میامی می‌تواند تیم‌هایی مانند آرسنال و منچستر سیتی را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.
او به سایت "استِیک" گفت: "فکر می‌کنم آنها لیگ را ببرند. آنها مسی را دارند که بهترین بازیکن تاریخ است و با او حتی قهرمانی در لیگ برتر هم ممکن است."
در اینکه مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است، شکی وجود ندارد. او سال گذشته با پشت سر گذاشتن بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، هشتمین توپ طلای خود را کسب کرد. مسی امسال تابستان به دنبال افتخار دیگری با آرژانتین در کوپا آمریکا است. مدافعان عنوان قهرمانی، روز پنجشنبه کار خود را برای دفاع از جام قهرمانی مقابل کانادا آغاز می‌کنند.
 

نظر شما