شناسهٔ خبر: 67268843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تقویت دیپلماسی اقتصادی ایران با افتتاح دفتر شرق اروپا

رئیس خانه صنعتکاران از افتتاح دفتر خانه صنعت کاران ایران در شرق اروپا و حوزه بالکان خبر داد. رئیس خانه صنعتکاران از افتتاح دفتر خانه صنعت کاران ایران در شرق اروپا و حوزه بالکان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا بنی هاشمی رئیس خانه صنعتکاران با اشاره به تلاش  برای  توسعه دیپلماسی اقتصادی بخش خصوصی ایران  در کشور های مختلف ، گفت: بعد از کشورهای استرالیا، عمان، دبی، ترکیه، روسیه، افغانستان، ترکمنستان، آفریقا، سواحل عاج، تاجیکستان، آلمان، انگلیس، ایتالیا،
با همراهی فعالان بخش خصوصی سیزدهمین دفتر حمایت از اقتصاد تولیدی خانه صنعتکاران در خارج از کشور  در شرق اروپا و حوزه بالکان افتتاح شد.

علیرضا بنی هاشمی افزود :  ماموریت‌هایی که به این دفاتر سپرده شده  شامل  توسعه و ایجاد بازار های  پایدار  صادراتی برای محصولات داخلی، جذب سرمایه‌گذاران ،انتقال تکنولوژی‌های مورد نیاز، کمک به صادرات خدمات فنی و انتقال دانش فنی در حوزه محصولات دانش بنیان جهت صادرات می شود .

رئیس خانه صنعتکاران خاطر نشان کرد: کمک و تسهیل به واردات مواد اولیه ،حمل و نقل هوایی ، دریایی و ریلی از دیگر خدماتی است که توسط دفاتر خارجی ما در اختیار ، تولید کنندگان ، صنعتکاران و کار آفرینان کشور قرار خواهد گرفت .
در این جلسه علی تهمک با توجه به سبقه ی کاری در این حوزه به عنوان رئیس خانه صنعتکاران در شرق اروپا و حوزه بالکان منصوب گردید.
علی تهمک نیز ضمن اشاره به پتانسیل های موجود افزود تمام توان مجموعه خانه صنعتکاران را برای بهبود شرایط کسب و کار و حمل و نقل راحت کالا بکار خواهیم گرفت.تا بشود گره ای از مشکلات همکارانمان باز شود.
همچنین علی تهمک افزود : با توجه به پتانسیل بالای اقتصادی کشورهای شرق اروپا و حوزه بالکان ، انشاالله به زودی شاهد فعالیت گسترده اقتصادی بین این کشورها و ایران خواهیم بود.

نظر شما