شناسهٔ خبر: 67268546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه خراسان جنوبی تأکید کرد؛

«مشارکت حداکثری» و «انتخاب اصلح» ۲ امر مهم در انتخابات پیش رو

سردار «مهدوی» با تأکید بر اینکه ما باید برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنیم زیرا این حضور گسترده، امنیت‌آور و افتخارآفرین است، گفت: همچنین انتخاب اصلح از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به سمت افرادی که در عرصه‌های مختلف کار و تلاش کرده و سبب ایجاد تغییر و تحول شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان ‌جنوبی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر «مصطفی چمران»، اظهار داشت: وقت آن رسیده که اساتید دانشگاهی برای ادامه بیداری که اتفاق افتاده، تلاش کنند و لازم است اندیشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف علمی با نگاه‌های مختلف بتوانند از این حوزه پشتیبانی کنند.

وی بیان داشت: امروز بیداری اسلامی و «وعده صادق» از دانشگاه‌های سراسر دنیا شروع شده و آن حرفی که در ۴۴ سال قبل در ایران اسلامی زده شده است را امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف اروپایی فریاد می‌زنن لذا دنیا از بابت این حرکت بزرگ و سیاستمداران آنان به وحشت افتادند و دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های اروپایی از جوانان و مردم و کودکان غزه و فلسطین حمایت و دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دانشجویان غیرمسلمان دانشجویان ما را الگو قرار داده و از این نقشه راه برای مبارزه با ظلم قدم بر می‌دارند، تبیین کرد: امروز شاهد شکل‌گیری بیداری جهانی هستیم و کشورهای غربی نمی‌توانند جواب ملت خودشان و انسان‌های آزاده و اندیشه‌های آزاد را بدهند.

سردار مهدوی گفت: ادامه این مسیر نیاز به تفکر و اندیشه دارد که اساتید دانشگاه‌ها باید در این زمینه بکوشند و یکی از عرصه‌هایی که این مسیر می‌تواند با قدرت ادامه یابد و کشور را ارتقا دهد آزمون پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با تأکید بر اینکه ما باید برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنیم زیرا این حضور گسترده، امنیت‌آور و افتخارآفرین است، اضافه کرد: آنچه در آزمون بزرگ پیش رو مهم است در گام نخست مشارکت بالا و گسترده مردم است که بدون شک امنیت کشور را به دنبال داشته و بالندگی، شکوه و عظمت ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح از اهمیت زیادی برخوردار است لذا باید به سمت افرادی که در عرصه‌های مختلف کار و تلاش کرده و سبب ایجاد تغییر و تحول شدند، برویم تا مشکلات اقتصادی حل شود و پرچم ایران با افتخار و سربلندی اهتزاز داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما