شناسهٔ خبر: 67268096 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

مرکز اقتصادی ایران و چین در نمایشگاه شهر آفتاب ایجاد می‌شود

هیات معرفی و برقراری ارتباط دو جانبه تجاری بین چونگ چینگ و تهران با هدف بررسی زمینه‌های اقدام مشترک بازرگانی و تجاری از نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب بازدید و با عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل این مجموعه دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، هیات معرفی و برقراری ارتباط دو جانبه تجاری بین چونگ چینگ و تهران به ‌منظور آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریت شهری پایتخت، بنگاه‌های تولیدی ایرانی و ارتقای سطح همکاری‌های تجاری-اقتصادی بین دو کشور از نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار «هیی» دبیر کمیته حزب شورای توسعه تجارت بین الملل چین (کمیته چونگ کینگ) ضمن ابراز خرسندی از امکانات نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب اظهار داشت: همکاری در زمانی برگزاری رویدادهای تجاری و نمایشگاهی میان شهرآفتاب و استان چون چینگ می تواند سرآمد همکاری تجاری فی مابین باشد.

وی گفت: نمایشگاه موتور سیکلت و دوچرخه و نمایشگاه کالاهای مصرفی از نمایشگاه های مهم شهر چونگ کینگ است و امیدواریم در این زمینه بتوانیم همکاری های خوبی داشته باشیم.

عباس تقدسی نژاد نیز در ادامه این نشست ضمن اشاره به سطح مبادلات فی مابین ایران و چین در زیمنه تجاری، سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: ایجاد اتاق مشترک فی مابین شهرآفتاب و شهر چونگ کینگ می تواند فرصت بسیار مناسبی به منظور ارتباط مستقیم با تولید کنندگان برای طرفین ایجاد کند.

مدیرعامل شهرآفتاب با اشاره به اینکه در کنار دفاتر مشترک امکان برگزاری نمایشگاه های مشترک نیز وجود دارد، گفت: سومین مساله همکاری دو طرف مساله چاینیز هاب است که می تواند هاب تجاری ایران ، چین و خاورمیانه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما